«موجودات بیچاره» اولین بار در جشنواره ونیز اکران خواهد شد

اثر جنجالی لانتیموس در راه ونیز

- 1 دقیقه مطالعه

امانوئله رائوکو از مدیران ارشد جشنواره فیلم ونیز اعلام کرد یکی از بهترین فیلم‌های بخش مسابقه هشتادمین جشنواره فیلم ونیز تازه‌ترین اثر یورگوس لانتیموس است.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، یورگوس لانتیموس امسال فیلم «موجودات بیچاره» (Poor Things) را در هشتادمین جشنواره ونیز اکران می‌کند. انتظار از تازه‌ترین ساخته کارگردان یونانی از پیش بالا بود اما اظهارات امانوئله رائوکو یکی از مدیران جشنواره ونیز هواداران منتظر را دوچندان هیجان‌زده کرده است.

او در یوتیوب می‌گوید: به نظر من، یکی از بهترین فیلم‌های بخش مسابقه است و نیز از نظر بصری زیباترین فیلم (لانتیموس). می‌توانم به شما بگویم فیلمی نیست که همه آن را دوست داشته باشند – شبیه «سوگلی» (Favorite) نیست، فیلمی که جماعت ضد-لانتیموسی آن را واقعاً دوست داشتند.

تریلر و تصاویر «موجودات بیچاره» بیشتر نوید فیلمی با لحن نزدیک به «خرچنگ» (The Lobster) و «کشتن گوزن مقدس» (The Killing of A Sacred Deer) را می‌دهد نه «سوگلی» . این فیلم قرار است پس از اکران در ونیز از ۸ دسامبر در سینماهای آمریکا اکران شود.

اما استون در این فیلم نقش بلا بکستر را بازی می‌کند، زنی لطیف، بی‌قید و هوس‌ران و یک فرانکنشتاین مؤنث. مارگارت کوالی، رامی یوسف، کریستفر ابت، جرود کارمایکل و ویلم دافو دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

منبع: ۳۰نما

برچسب‌ها: اما استون،برگزیده،جشنواره ونیز،موجودات بیچاره
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها