کمتر از یک ماه دیگر

«تد لاسو» بازمی‌گردد

- 2 دقیقه مطالعه

فصل سوم سریال «تد لاسو» کمتر از یک ماه دیگر پخش خواهد شد.

به گزارش فیلم‌نت، بیش از یک سال از آخرین مواجهه مخاطبان با تد و دیگر اعضای تیم فوتبال ای.بی.سی ریچموند می‌گذرد. قسمت آخر فصل دوم سریال «تد لاسو» ۸ اکتبر ۲۰۲۱ از تلویزیون اپل پلاس پخش شد و حالا اعلام شده که فصل سوم این سریال تحسین‌شده، از ۱۵ مارس ۲۰۲۳ (۲۴ اسفند ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

فصل دوم «تد لاسو» در شرایطی آشفته و ناآرام به پایان رسید و کنجکاوی‌های فراوانی را برای مخاطب خود باقی گذاشت. در طول فصل دوم شاهد این بودیم که نِیت (نیک محمد) که زمانی انسان متواضعی بود، به‌تدریج به یک نیروی شرور تبدیل شد و در انتهای فصل در تیم رقیب ای.بی.سی ریچموند یعنی وستهم یونایتد استخدام شد. بنابراین طرفداران پرشمار تد و تیم فوتبال او منتظر شروع فصل سوم هستند.

سریال «تد لاسو» یک کمدی-درام ورزشی است و داستان یک مربی حرفه‌ای فوتبال آمریکایی را روایت می‌کند که به درخواست یک تیم انگلیسی به لندن می‌رود تا مربیگری آنها را به عهده گرفته و اوضاع آشفته‌شان را سامان دهد اما مشکل اینجاست که هواداران انگلیسی به سادگی یک مربی آمریکایی را نمی‌پذیرند. فصل اول «تد لاسو» به کارگردانی تام مارشال در سال ۲۰۲۰ ساخته و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی این سال تبدیل شد.

برت گلدستین، جرمی سوئیفت، فیل دانستر، تام مارشال و جیسون سادیکیز از جمله بازیگران «تد لاسو» محسوب می‌شوند.

«تد لاسو» از همان فصل اول با تحسین همه‌جانبه منتقدان روبه‌رو شد و موفقیت‌های فراوانی به‌دست آورد. از جمله دستاوردهای دو فصل اول «تد لاسو» می‌توان به دو جایزه گلدن‌گلوب بهترین بازیگر مرد سریال‌های موزیکال یا کمدی (برای جیسون سادیکیز) و همچنین ۸ جایزه امی (از جمله دو جایزه در رشته بهترین مجموعه کمدی، دو جایزه در رشته بهترین بازیگر نقش اول مرد سریال‌های کمدی و دو جایزه در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد سریال‌های کمدی) اشاره کرد.

هر دو فصل اول سریال «تد لاسو» با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت عرضه شده‌اند. این سریال دیدنی را می‌توانید در این آدرس تماشا کنید.

 

 

 

برچسب‌ها: تیتر یک،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها