رقابت پلیرهای برتر «پدرخوانده» به مرحله نیمه‌‌نهایی رسید

ترکیب برنده

- 1 دقیقه مطالعه

چهار بازیکن برتر «پدرخوانده» مشخص شدند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، مرحله دوم نظرسنجی مردمی انتخاب بهترین پلیر فصل اول رئالیتی‌شوی «پدرخوانده»، مافیا به روایت سعید ابوطالب، در استوری صفحه رسمی پلتفرم فیلم‌نت برگزار شد.

در این نظرسنجی هشت پلیر برتر «پدرخوانده» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت امیرعلی نبویان، بهاره افشاری، مجید واشقانی و بهنام تشکر به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

در این مرحله مجموعا ۲۸۸ هزار و ۵۹۵ رای ثبات شد که امیرعلی نبویان با کسب ۶۰ هزار و ۲۵۴ رای، بیشترین تعداد رای را از سوی مردم به دست آورد.

در مرحله نیمه‌نهایی امیرعلی نبویان و بهنام تشکر در یک سمت جدول و بهاره افشاری و مجید واشقانی در سمت دیگر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا تکلیف دو فینالیست نظرسنجی مردمی انتخاب بهترین پلیر فصل اول رئالیتی‌شوی «پدرخوانده» مشخص شود.

مرحله نیمه‌نهایی نظرسنجی انتخاب بهترین پلیر فصل اول «پدرخوانده» امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲ در استوری صفحه رسمی پلتفرم فیلم‌نت آغاز می‌شود.

در ادامه پرتره چهره‌های صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی نظرسنجی انتخاب بهترین پلیر فصل اول «پدرخوانده» و تعداد رای هر کدام در مرحله دوم نظرسنجی را مشاهده می‌کنید.

برچسب‌ها: پدرخوانده،تیتر یک،فیلم نت
نظرات

۲ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها