حمایت بن افلک از مستند جنیفر لوپز

- 1 دقیقه مطالعه

بن افلک از مستند «بزرگ‌ترین داستان عاشقانه گفته نشده» که به زندگی عاشقانه و حرفه‌ای جنیفر لوپز می پردازد، حمایت کرد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از مووی وب٬ جیسون برگ٬ کارگردان مستند «بزرگ‌ترین داستان عاشقانه گفته نشده» می گوید که بن افلک از این مستند حمایت کرده است. این مستند به دو دهه زندگی شخصی و حرفه‌ای جنیفر لوپز٬ از جمله رابطه او با همسرش بن افلک نگاهی می اندازد.

برگ در این مصاحبه عنوان کرد که بن افلک کاملا از این مستند حمایت کرده و همکاری آنها نشان از اعتماد افلک به دیدگاه او دارد.

جنیفر لوپز نیز در این باره گفت کار با افلک در این مستند برایش ترسناک بوده و این سومین همکاری آنها در یک فیلم است. ترس لوپز بیان عمیق‌ترین احساساتش جلوی دوربین بوده و در این باره می‌گوید: «بخش ترسناک دیگر این بود که داشتم شوهرم را وارد فیلم می‌کردم که یک شرکت کننده ساکت در پروژه بود.»

مستند «بزرگ‌ترین داستان عاشقانه گفته نشده» بیست سال از زندگی این خواننده و بازیگر را دنبال می‌کند که به‌طور مستقل آلبوم موسیقی و فیلم سینمایی ساخته است.

جیسون برگ در روایت خود نگاهی صمیمی از زندگی لوپز و افلک ارائه می‌دهد و در مصاحبه‌اش می‌گوید همکاری با بن افلک تجربه‌ای فوق‌العاده بوده است.

در این مستند به رابطه سال ۲۰۰۲ این زوج و علت جدایی آنها در سال ۲۰۰۴ نیز پرداخته می‌شود و همچنین آغاز دوباره رابطه که منجر به ازدواج آنها در سال ۲۰۲۲ شد. به گفته کارگردان این مستند٬ ممکن است برای ارائه همین اطلاعات درباره همکاری بن افلک تردید داشته باشید اما او کاملا از ساخت این مستند حمایت کرد و کار کردن در کنار این فیلمساز برنده اسکار مطلوب بود. او همچین کار کردن با افلک را افتخار خواند.

مترجم: پریسا ایرانی

 

برچسب‌ها: برگزیده،بن افلک،تیتر یک،جنیفر لوپز،مستند
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها