قسمت جدید «ترانسفورمرها» 170 میلیون دلار فروخت

مجموعه موفقی که کماکان پول می‌سازد

- 1 دقیقه مطالعه

قسمت جدید مجموعه فیلم‌های «تبدیل‌شوندگان/ ترانسفورمرها» افتتاحیه قدرتمندی در سطح جهان داشت.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ورایتی، فیلم «ترانسفورمرها: ظهور جانوران» افتتاحیه قدرتمندی را تجربه کرد.

هفتمین قسمت از مجموعه اکشن «ترانسفورمرها» در ۶۸ بازار بین‌المللی مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار فروخت که از این جمله می‌توان به شروع مناسب ۴۰ میلیون دلاری در چین اشاره کرد. این فیلم در آمریکای شمالی هم افتتاحیه‌ای ۶۰ میلیون دلاری را تجربه کرد و در صدر جدول فروش هفتگی سالن‌های سینما در این منطقه قرار گرفت تا فروش جهانی‌اش به ۱۷۰ میلیون دلار برسد.

بر اساس تجربه فروش فیلم‌های قبلی، به‌نظر می‌رسد که تماشاگران غیرآمریکایی کلید اصلی موفقیت «ترانسفورمرها: ظهور جانوران» خواهند بود. فیلم‌های قبلی این مجموعه چیزی حدود ۷۰ درصد فروش خود را از بازارهایی خارج از ایالات متحده و کانادا به دست آورده‌اند.

استیون کپل جونیور («کرید ۲») کارگردانی «ترانسفورمرها: ظهور جانوران» را بر عهده داشت است و آنتونی راموس و دومینیک فیشبک در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

دیگر اتفاق مهم باکس آفیس جهانی در هفته گذشته، عبور فروش جهانی قسمت سوم «محافظان کهکشان» از ۸۰۰ میلیون دلار بود. فروش این فیلم کماکان پایین‌تر از قسمت دوم این مجموعه (با فروش ۸۶۳ میلیون دلاری در سطح جهان) است اما از فروش قسمت اول که در سال ۲۰۱۴ به فروشی ۷۷۳ میلیون دلاری رسیده بود، پیشی گرفت.

همچنین به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از سایت باکس آفیس موجو، در جدول فروش هفتگی سینماهای آمریکای شمالی، فیلم‌های «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» و «پری دریایی کوچک» به ترتیب با ۵۵.۴ و ۲۲.۸ میلیون دلار فروش در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

برچسب‌ها: باکس آفیس،پری دریایی،پری دریایی کوچک،مرد عنکبوتی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها