سومین فیلم پرفروش سال 2023، محصولی از سینمای چین است

معرفی فیلم «زمین سرگردان ۲»

- 2 دقیقه مطالعه

فیلم چینی «زمین سرگردان ۲»، سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ سینماهای جهان، با زیرنویس فارسی در پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان سینمای روز دنیا قرار دارد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، «زمین سرگردان ۲» یک فیلم پرهزینه چینی در ژانرهای درام، ماجرایی و اکشن است که می‌توانید آن را با مدت زمان ۲ سا عت و ۵۳ دقیقه در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

«زمین سرگردان ۲» در پی موفقیت شگفت‌انگیز فیلم «زمین سرگردان» در سال ۲۰۱۹ و به‌عنوان پیش‌درآمدی بر آن ساخته شد. «زمین سرگردان» با بودجه‌ای ۵۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۷۰۱ میلیون دلار فروخت تا نه‌تنها به پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای چین بلکه به پنجمین فیلم پرفروش غیرانگلیسی‌زبان تاریخ سینما تبدیل شود. «زمین سرگردان ۲» هم تاکنون ۶۰۰ میلیون دلار فروخته و تا امروز سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ لقب گرفته است. جالب است که رتبه دوم این فهرست هم در اختیار فیلم دیگری از سینمای چین است.

در فیلم «زمین سرگردان ۲»، بشر موتورهای عظیمی می‌سازد تا سیاره را به سمت منظومه شمسی جدید سوق دهد زیرا خورشید به سرعت در حال سوختن است.

فرانت گوو که کارگردانی «زمین سرگردان» را بر عهده داشت، در قسمت دوم هم این مسئولیت را تکرار کرده است. اندی لائو، جینگ وو، ویلیس چانگ، کلارا لی و اندرو لی بازیگران «زمین سرگردان ۲» هستند.

فیلم «زمین سرگردان ۲» علاوه بر موفقیت قابل توجه تجاری، با نظر مثبت منتقدان هم روبه‌رو شده است. در وبسایت راتن تومیتوز، ۷۹ درصد از ۱۹ یادداشت نوشته‌شده بر این فیلم مثبت بوده‌اند. در وبسایت متاکریتیک، میانگین امتیاز «زمین سرگردان ۲» بر اساس ۷ یادداشت منتشر شده، ۵۶ از ۱۰۰ است. میانگین امتیاز «زمین سرگردان ۲» در وبسایت IMDB هم، بر اساس بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ رای، ۷.۳ از ۱۰ است.

فیلم چینی «زمین سرگردان ۲» را می‌توانید با زیرنویس فارسی اختصاصی از طریق این لینک در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

برچسب‌ها: تیتر یک،فیلم نت،فیلم‌های 2023
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها