آخرین تریلر انیمیشن «ترنسفورمرز یک» منتشر شد

- 3 دقیقه مطالعه
آخرین تریلر انیمیشن «ترنسفورمرز یک» قبل از اولین نمایش خود در سینماها منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از سی. بی. ام.، پس از اولین امتیازدهی و نتایج خیره کننده، پارامونت پیکچرز، آخرین تریلر انیمیشن «ترنسفورمرز یک» (Transformers One) را قبل از اولین نمایش خود در آخر این هفته در سینماها منتشر کرد.

داستان این انیمیشن بر اساس دشمنان افسانه‌ای Optimus Prime که در آن زمان با نام Orion Pax شناخته می‌شدند، در مقابل Megatron-D۱۶، قبل از اینکه آن‌ها به عنوان رهبران گروه‌های Transformer مربوط به خود، با نام‌های Autobots و Decepticons، به دشمنان قسم خورده تبدیل شوند، خواهد بود.

انیمیشن «ترنفسورمرز یک» همچنین داستان و به عنوان منشا ناگفته درباره Optimus Prime و Megatron است که بیشتر به عنوان دشمنان قسم خورده شناخته می‌شوند، یعنی زمانی که مانند ۲ برادرا با هم دیگر دوست بودند و قبل از اینکه که سرنوشت Cybertron را برای همیشه تغییر دادند، خواهد بود.

گفتنی است که کریس همسورث، بازیگر نقش ثور در مجموعه «انتقام‌جویان» (Avengers)، صداپیشگی کاراکتر پکس را بر عهده دارد و همچنین برایان تایری هنری، بازیگر فیلم «ابدیان» (Eternals) در نقش D-۱۶، به عنوان صداپیشه هنرنمایی کرده است.

این انیمیشن همچنان ماجرای این ۲ دوست (پکس و D-۱۶) را که در گذشته به عنوان ربات‌های کارگر و ساده معرفی می‌شدند، یعنی زمانی که آن‌ها که هنوز قادر نبودند تا به وسیله نقلیه یا سلاح تبدیل شوند، و اینکه چگونه این ربات‌ها توانستند تا گروهی از جنگجویان را برای مبارزه با یک شرور مرموز جمع کنند تا توانایی تبدیل شدن به «ربات‌های مبدل» را به دست آوردند، به تصویر می‌کشد؛ و همچنین در آخرین و جدیدترین تریلر، تغییر شکل پکس و D-۱۶ برای نبرد مشاهده می‌شود و همچنین شکاف ناگسستنی در دوستی آن‌ها، به دلیل دیدگاه‌های متفاوت و مخالفتشان درباره شیوه مبارزه و جلوگیری از نابودی سایبرتون، دیده می‌شود.

جاش کولی، کارگردان «ترنسفورمرز یک»، در مصاحبه ای در مورد برداشت خود از داستان این انیمیشن گفت: «به نوعی، من به آن مانند جنگ ستارگان اصلی فکر می‌کردم، دقیقا همانند همان اولین جنگ؛ اگر شما یک طرفدار قدیمی هستید، این برای شما هیجان‌انگیز خواهد بود، چراکه می‌توانید وارد جهان و فضای مهیج فیلم شوید و گذشته و همه چیز را درک کنید. بنابراین این یک پروژه عالی بود زیرا اطلاعات بسیار زیادی در این انیمیشن گنجانده شده است و ما گاهی اوقات، در طی تولید واقعا سردرگم می‌شدیم؛ همچنین گاهی اوقات با خود می‌گفتم که این‌ها ایده‌های بسیار فوق‌العاده‌ای هستند، اما در واقع آیا این ایده‌ها آن طور که باید از آنچه که در خود داستان وجود دارد، صحبت می‌کند؟ آیا همه عناصر داستان رو پوشش می‌دهد؟»

«ترنسفورمز یک» در حال حاضر بر اساس نظر ۵۵ نفر از منتقدین، امتیاز بالای ۹۱% را در سایت راتن تومیتوز(Rotten Tomatoes) کسب کرده است.

گفته می‌شود در این انیمیشن علاوه بر کریس همسورث و برایان تایری هنری، اسکارلت جوهانسون در نقش الیتا، کیگان مایکل کی در نقش بامبلبی، جان هام در نقش سنتینل پرایم و لارنس فیشبرن در نقش آلفا تریون هنرنمایی کرده‌اند.

تهیه‌کنندگان اجرایی این انیمیشن عبارتند از: استیون اسپیلبرگ، زیو فورمن، اولیویه دومونت، بردلی جی فیشر، بی.جی فارمر و مت کویگ.

همچنین افرادی چون لورنزو دی بوناونتورا، تام دسانتو و دان مورفی، مایکل بی، مارک وحرادیان و آرون دم به عنوان تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم حضور دارند.

جاش کولی این انیمیشن را بر اساس فیلمنامه‌ای از اریک پیرسون، اندرو بارر و گابریل فراری کارگردانی کرده است.

انیمیشن «ترنسفورمرز یک» در روز ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریورماه) اکران خواهد شد.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای مجموعه انیمیشن ترنسفومرز در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها