آخرین تریلر فیلم سینمایی «ونوم: آخرین رقص»

- 2 دقیقه مطالعه
آخرین تریلر از فیلم سینمایی «ونوم: آخرین رقص» توسط سونی پیکچرز اینترتینمنت منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از آی. جی. ان.، سونی پیکچرز اینترتینمنت، آخرین تریلر از فیلم سینمایی «ونوم: آخرین رقص» (Venom: The Last Dance) که ادامه مجموعه فیلم‌های سینمایی «ونوم» (Venom) و همچنین اسپین آفی از سه‌گانه «مرد عنکبوتی» (Spider-Man) است، منتشر کرد.

در آخرین تریلر تقریبا سه دقیقه‌ای این فیلم سینمایی، اولین تصویر از چهره الهه بزرگ تاریکی‌ها بر فراز تاج و تخت، با انگشتان بلند و موهای سفید بلند که سیمبیوت‌های بیگانه‌ را خلق کرد و به وسیله آن شخصیت ادی براک (با بازی تام هاردی) را آلوده کرد، نشان داده می‌شود که چهره او، برای طرفداران کمیک‌های مارول بسیار آشنا خواهد بود.

ونوم نیز در فیلم «ونوم: آخرین رقص» فرم‌های سرگرم‌کننده و جدیدی به خود می‌گیرد که چند مورد از آن‌ها در تریلر نشان داده شده‌ است؛ که این فرم‌ها این شامل یک ماهی ونومی و تعداد بیشتری از اسب‌های ونومی است که در آخرین تریلر دیده می‌شوند.

در خلاصه داستان فیلم «ونوم: آخرین رقص» آمده است: «تام هاردی در نقش حامل ونوم، ادی براک، یکی از بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین شخصیت‌های مارول، برای آخرین فیلم این سه‌گانه بازمی‌گردد؛ ادی و ونوم در حال فرار هستند و هر ۲ نفر آن‌ها که توسط هر ۲ دنیا در موقعیتی خطرناک قرار دارند و با عوض شدن شرایط، مجبور به تصمیمی ویرانگر می‌شوند که پرده‌ها را از آخرین رقص و پیوند ونوم و ادی پایین می‌آورد».

همانطور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود؛ سومین قسمت از این مجموعه قرار است درست قبل از هالووین، در تاریخ ۲۵ اکتبر (جمعه ۴ آبان‌ماه) در سینماها اکران شود.

همچنین گفتنی است که رییس گروه سونی موشن پیکچر، چندی پیش تاکید کرد که این فیلم آخرین فیلم از سری مجموعه «ونوم» خواهد بود.

او درباره این فیلم گفت: «سومین و آخرین فیلم از مجموعه «ونوم» بسیار پر سر و صدا خواهد بود».

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون تام هاردی، چیویتل اجیوفور، جونو تمپل، ریس ایفانز، پگی لو، آلانا اوباخ و استیون گراهام به ایفای نقش پرداخته‌اند.

هاردی و مارسل علاوه بر ایفای نقش به عنوان نویسنده و کارگردان «ونوم: آخرین رقص»، در کنار آوی آراد، مت تولماچ، امی پاسکال و هاچ پارکر نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای ونوم: آخرین رقص به زودی در فیلم نت

تماشای مجموعه ونوم در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها