تکاپوی تام کروز برای شکستن اعتصابات

آقای خاص لابی می‌کند

- 1 دقیقه مطالعه

تام کروز ستاره سرشناس سینمای هالیوود با کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی مذاکراتی را آغاز کرده تا شاید بتواند اعتصابات گسترده و تاریخی صنعت فیلمسازی آمریکا را مهار کند.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، ستاره سینمای جهان که به تازگی فیلم «ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ» را روانه پرده‌های سینما کرده از ابتدای ماه میلادی جاری جلساتی را در مورد استفاده از هوش مصنوعی با استدیوهای بزرگ هالیوود انجام داده است و نگرانی‌های خود را از آینده این موضوع ابراز داشته است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، تام کروز همچنین از این جلسات از موضع انجمن بازیگران نیز حمایت کرده است.

همچنین گفته می‌شود تام کروز علاوه بر مذاکره از اتحادیه خواسته است تا با توجه به شرایط شکننده سالن‌های سینما پس از همه‌گیری کرونا، به بازیگران اجازه تبلیغ فیلم را در طول اعصاب بدهند و به اتحادیه یادآوری کرده است که این تبلیغات برای خود بازیگران نیز مهم است.

شایان ذکر است فیلمبرداری قسمت هشتم «ماموریت غیرممکن» به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود در نیمه راه متوقف شده است.

فیلم جدید «ماموریت غیرممکن» با فروش ۲۳۵ میلیون دلاری در هفته نخست اکران هم‌اکنون پرفروش‌ترین فیلم سینماهای جهان است و پیش‌بینی می‌شود یکی از فیلم‌های موفق گیشه تابستان باشد.

برچسب‌ها: باربی،برگزیده،تام کروز،ماموریت غیرممکن
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها