آلیسیا سیرا و راکل موریلو در اسپین‌آف «سرقت پول»

- 2 دقیقه مطالعه

اسپین آف سريال «سرقت پول» به نام «برلین» با آلیسیا سیرا و راکل موریلو دو شخصیت دوست داشتنی سریال اصلی برمی‌گردد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از کلیدر، سریال «برلین» اسپین آف سريال «سرقت پول» (در اسپانیایی به عنوان (La Casa de Papel) شناخته می شود)، سرانجام با معرفی شخصیت های آلیسیا سیرا (نجوا نیمری) و راکل موریلو (ایتزیار ایتونو) کمی از داستانش را به نمایش گذاشت.

اعلام بازگشت این دو کارآگاه پلیس به صفحه نمایش برای ایفای مجدد نقش های مربوطه خود در فیلم «برلین» در مارس ۲۰۲۳ منتشر شد. با این حال، فقدان اطلاعات در مورد نحوه قرار گرفتن آنها در جدول زمانی فورا به نظریه ها و گمانه زنی های مختلف طرفداران منجر شد.
یک تریلر کامل جدید با حضور این دو بازیگر زن و همچنین نگاهی تازه به نقشه های سرقت برلین فردا منتشر می شود. این سریال نمایی اولیه از این دو زن قدرتمند را منتشر کرده است که آماده اجرای نقش های کارآگاهی خود هستند.

هر دوی این شخصیت ها مورد تحسین و محبوب طرفداران «سرقت پول» هستند. راکل موریلو، که به عنوان شخصیت مقابل و کارآگاه شروع به کار کرد، در نهایت به دزدان بانک پیوست و مورد علاقه قهرمانی قرار گرفت که خود را پروفسور (آلوارو مورته) می نامید. از آنجایی که راکل به تیم پروفسور پیوسته بود، این نقشه او را با همکار پلیس خود آلیسیا سیرا وارد درگیری رو در رو کرد.

از سوی دیگر، آلیسیا سیرا پس از دزدی در بانک اسپانیا، از فصل سوم به عنوان چهره ای تازه برای هدایت ستاد پلیس به سریال پیوست. او بی‌رحمانه‌تر و جاه‌طلب‌تر از راکل بود و در نهایت مخفیگاه پروفسور را پیدا کرد. بهتر از آن، بارداری و اخلاق کاری وحشتناک او، این کارآگاه سرسخت را قدرتمندتر کرد. این دو بانو اکنون می خواهند جادوی خود را در سریال «برلین» دوباره به نمایش بگذارند، که زندگی و دزدی های آندرس دو فونولوسا، معروف به برلین، با بازی پدرو آلونسو را دنبال می کند.

«برلین» به جای اسپانیا در پاریس شهر فرانسه اتفاق می افتد و سؤالاتی را در مورد چگونگی پر کردن فاصله زمانی و شکاف جغرافیایی بر می‌انگیزد. این سریال در ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ در سراسر جهان در نتفلیکس اکران می‌شود.

ترجمه: مهشید محمدی مرام

برچسب‌ها: برگزیده،برلین،خانه کاغذی،سرقت پول
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها