آیا جوئل خواهد مرد؟

گمانه‌زنی‌ها در مورد «آخرین بازمانده از ما»

- 2 دقیقه مطالعه

آیا افشای محل فیلمبرداری فصل دوم «آخرین بازمانده از ما» نشان می‌دهد که داستان این سریال قرار است در چه مسیری پیش برود؟

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ایندپندنت، درحالی‌که فصل اول سریال محبوب «آخرین بازمانده از ما» در آلبرتای کانادا فیلمبرداری شده بود، روز جمعه ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) ددلاین گزارش داد که فصل دوم این مجموعه در ونکوور واقع در هزار کیلومتری غرب آلبرتا فیلمبرداری خواهد شد.

اگرچه این جزئیات ممکن است در نگاه اول اهمیت خاصی نداشته باشد اما طرفداران بازی ویدیویی «آخرین بازمانده از ما» بر اساس همین خبر گمانه‌زنی‌هایی را در مورد احتمالات داستانی فصل دوم این مجموعه مطرح کرده‌اند. انتقال محل فیلمبرداری به ونکوور می‌تواند به این معنی باشد که ما ممکن است شاهد مرگ جوئل (پدرو پاسکال) در این سریال باشیم. در بازی «آخرین بازمانده از ما»، الی برای گرفتن انتقام مرگ جوئل به سیاتل سفر می‌کند. ونکوور درست آن سوی مرز ایالات متحده آمریکا و کانادا واقع شده است و تنها چند ساعت با سیاتل فاصله دارد. بنابراین این احتمال تقویت شده است که ممکن است جوئل در سریال «آخرین بازمانده از ما» هم کشته شود.

خالقان این مجموعه، نیل دراکمن و کریگ مازین، تایید کردند که فصل دوم «آخرین بازمانده از ما» رویدادهای دنباله بازی را پوشش خواهد داد که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

داستان دنباله بازی «آخرین بازمانده از ما» پنج سال پس از بازی اول می‌گذرد. با این وجود اعلام شده است که بلا رمزی یک بار دیگر نقش الی را در سریال «آخرین بازمانده از ما» بر عهده خواهد گرفت. در دنباله بازی، الی ۱۹ ساله بود درحالی‌که در بازی اصلی ۱۴ سال سن داشت.

پیش از این بلا رمزی اعلام کرده بود که فیلمبرداری فصل دوم «آخرین بازمانده از ما» احتمالا اواخر امسال انجام خواهد شد و این یعنی هواداران پرشمار این مجموعه احتمالا باید برای تماشای فصل دوم آن تا اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ منتظر بمانند.

برچسب‌ها: آخرین بازمانده از ما،برگزیده،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها