رونمایی از لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین

اولین تصویر از «جوکر ۲» منتشر شد

- 2 دقیقه مطالعه

اولین تصویر از لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین در قسمت دوم «جوکر» منتشر شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از پلی‌لیست، برای جشن گرفتن روز ولنتاین چه راهی بهتر از انتشار اولین تصویر از رابطه سمی جوکر و هارلی کوئین در قسمت دوم «جوکر»؟ این همان کاری است که تاد فیلیپس، کارگردان این فیلم انجام داد.

فیلیپس با انتشار تصویری، از گریم لیدی گاگا و خواکین فونیکس در فیلم «جوکر: جنون مشترک» رونمایی کرد. در این تصویر، لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین و فونیکس در نقش آرتور فلک/ جوکر دیده می‌شوند. هرچند این تصویر چیز چندانی را در مورد فیلم نشان نمی‌دهد اما لیدی گاگا با ظاهری که احتمالا متعلق به پیش از تبدیل شدن به هارلی است دیده می‌شود و چهره فونیکس هم آرایش نسبتا کم‌رنگی از کاراکتر جوکر را نمایش می‌دهد.

داستان «جوکر: جنون مشترک» هنوز به‌درستی مشخص نیست اما بر اساس کمیک‌های مربوط به هارلی کوئین و همین‌طور فیلم «جوخه انتحار» (محصول ۲۰۱۶) هارلی کوئین در واقع روانپزشکی به‌نام دکتر هارلین کوینزل که عاشق فلک/ جوکر می‌شود. نقش هارلی را در آن فیلم مارگو رابی ایفا کرده بود.

«جوکر» به پرفروش‌ترین فیلم با درجه R در طول تاریخ تبدیل شد و از آن به‌عنوان نقطه عطفی در آثار ابرقهرمانی یاد می‌شود. قسمت دوم «جوکر» به‌عنوان یک موزیکال توصیف شده است و با توجه به ساختارشکنی‌های فیلیپس در قسمت اول، می‌توان مطمئن بود که در این قسمت هم با مسیر غیرمنتظره‌ای روبه‌رو خواهیم بود.

«جوکر: جنون مشترک» قرار است ۴ اکتبر ۲۰۲۴ توسط کمپانی برادران وارنر اکران شود.

برچسب‌ها: برگزیده،جوکر،خواکین فینیکس،لیدی گاگا
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها