اولین لایو اکشن «مچ باکس» با بازی جان سینا

- 2 دقیقه مطالعه
با همکاری اسکای دنس و متل فیلمز فیلم لایو اکشن «مچ باکس» با بازی جان سینا ساخته خواهد شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، با همکاری اسکای دنس و متل فیلمز فیلم لایو اکشن «مچ باکس» (Matchbox) به کارگردانی سم هارگریو ساخته خواهد شد.

اما نکته جالب توجه، حضور جان سینا، یکی از قهرمانان مسابقات کشتی کج و بازیگر فیلم‌هایی نظیر «آماده برای غرش» (Ready To Rumble) و «۱۲ راند» (۱۲ Rounds) خواهد بود؛ او برای بازی در لایو اکشن «مچ باکس»، فیلمی با الهام و اقتباس از اسباب‌های بازی اتومبیل کلاسیک متل، اعلام آمادگی کرده است.

سم هارگریو، کارگردان این لایو اکشن، پیش از این برای کارگردانی فیلم «استخراج» (Extraction) که در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است، شناخته می‌شد و هم‌اکنون هارگریو برای کارگردانی لایو اکشن «مچ باکس» دست به کار خواهد شد.

همچنین گفتنی است که دیوید کوگشال که قبل تر از این فیلنامه فیلم کمدی و اکشن «نقشه خانوادگی» (The Family Plan) را نوشته بود، به همراه جاناتان تروپر، نویسنده فیلمنامه فیلم سینمایی «پروژه آدام» (The Adam Project) برای نگارش فیلمنامه لایو اکشن «مچ باکس» با یک دیگر همکاری خواهند کرد.

البته گرچه جزئیات بیشتری درباره برنامه‌های مورد نظر، آینده و چگونگی ساخت این لایو اکشن در دسترس نیست اما طبق گزارشات رسمی منتشر شده، این لایو اکشن اولین تلاش جدی این برند اسباب بازی، یعنی متل، برای ساخت یک لایو اکشن بر اساس و محوریت ماشین‌های اسباب بازی کلاسیک است و گفته می‌شود که از مدت‌ها پیش برای ساخت چنین اثری برنامه‌ریزی شده است؛ این برند اسباب بازی برای اولین بار به عنوان «مچ باکس» در سال ۱۹۵۳ معرفی شد و در سال ۱۹۹۷ توسط متل خریداری شد و به با عنوان «متل» به تولید رسید.

گفته می‌شود که داستان اصلی «مچ باکس» ریشه در داستان واقعی یکی علاقه‌مندان به خودرو، به نام جک اودل دارد که اولین ماشین اسباب بازی را برای دخترش طراحی کرده است؛ او تنها در صورتی به دخترش اجازه می‌دهد تا آن را با خود به مدرسه ببرد که بتواند آن را در یک جعبه قوطی کبریت قرار دهد و این گونه از آن مراقبت کند. این اتفاق رفته رفته باعث شد تا خط تولید ماشین‌های اسباب بازی محبوب «مچ باکس» راه‌اندازی شود تا جایی به یکی از رقبای «متل» تبدیل شد.

گفتنی است که علاوه بر جان سینا، بازیگرانی چون دیوید الیسون، دانا گلدبرگ در این فیلم حضور خواهند داشت و دون گرنجر به همراه رابی برنر از تهیه‌کنندگان این لایو اکشن خواهند بود.

ترجمه: پریسا مقیلان

مجموعه آثار سینمای جهان را در فیلم نت تماشا کنید

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها