اولین پوستر و تریلر لایواکشن «سونیک خارپشت ۳»

- 2 دقیقه مطالعه
استودیو پارامونت اولین تریلر و پوستر لایو اکشن «سونیک خارپشت ۳» با بازی جیم کری و صداپیشگی کیانو ریوز را منتشر کرد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، استودیو پارامونت اولین تریلر و پوستر لایو اکشن «سونیک خارپشت ۳» (Sonic the Hedgehog 3)، که سری سوم از مجموعه «سونیک» (Sonic) است، با بازی جیم کری، بازیگر سینما و صداپیشگی کیانو ریوز، بازیگر فیلم‌های «جان ویک» و «کنستانتین»، منتشر کرد.

گفته می‌شود که بعضی از صحنه‌ها و اتفاقات سری سوم این مجموعه که ساخت آن قبل از اکران قسمت دوم آن در سال ۲۰۲۲ آغاز شد، در برخی از لوکیشین‌های بازی ویدیویی «سونیک» که توسط ساگا ساخته شده است، رخ می‌دهد؛ البته به طور کلی جزئیات بیشتری از این فیلم تا کنون ارائه نشده و جزئیات داستان اصلی تاکنون مخفی نگه داشته شده است.

در کنار بن شوارتز، صداپیشه نقش سونیک، بازیگران ۲ فیلم قبلی یعنی جیم کری در نقش دکتر روباتنیک شرور، جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی و لی مجدوب در نقش مامور استون، دوباره نقش‌های خود را ایفا خواهند کرد و همچنین علاوه بر این، کالین آن اوشاگنسی و ادریس البا در این لایو اکشن هنرنمایی کرده‌اند.

گفتنی است که سری اولین این مجموعه، «سونیک خارپشت»، (Sonic the Hedgehog) در فوریه ۲۰۲۰ و دنباله آن یعنی «سونیک خارپشت ۲» (Sonic the Hedgehog 2) در آوریل ۲۰۲۲ اکران شدند. هر ۲ فیلم این مجموعه بیش از ۷۲۴ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشتند و کارگردانی هر ۲ سری اول توسط جف فاولر، که کاگردانی فیلم سوم را هم بر عهده داشت، انجام شده است.

لایو اکشن «سونیک جوجه تیغی ۳» در تاریخ ۲۰ دسامبر (جمعه ۳۰ آذرماه) در سینماها اکران خواهد شد.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای مجموعه سونیک در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

 

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها