«اوپنهایمر» نولان در مرز ۸۰۰ میلیون دلار

«باربی» پر فروش‌ترین فیلم تاریخ کمپانی برادران وارنر شد

- 1 دقیقه مطالعه

فیلم سینمایی «باربی» به کارگردانی گرتا گرویگ پس از حدود یک ماه نمایش در سینماهای سراسر جهان توانست به جایگاه پر فروش‌ترین فیلم تاریخ کمپانی برادران وارنر دست پیدا کند و رکوردی تازه را ثبت کند.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز به نقل از ای ام دی بی، فیلم سینمایی «باربی» سومین ساخته گرتا گرویگ و تازه ترین محصول استدیو برادران وارنر توانست به فروشی بیش از ۱.۳۴ میلیارد دلاری دست پیدا کند و رکوردی تاریخی را در صنعت فیلمسازی هالیوود ثبت کند. این فروش در حالی ثبت می‌شود که صنعت فیلمسازی هالیوود با بحران شدید اقتصادی حاصل از اعتصاب دو اتحادیه بزرگ نویسندگان و بازیگران دست به گریبان است و فیلم‌های مهم این فصل عموما با استقبال خوبی مواجه نشده‌اند. در فیلم سینمایی «باربی» مارگو رابی و رایان گاسلینگ به ایفای نقش می پردازند. جدول سه فیلم پرفروش باکس آفیس هفته گذشته به ترتیب عبارت بودند از:

فیلم «باربی» (Barbie) به کارگردانی «گرتا گرویگ» به فروش ۱.۳۴ میلیارد دلاری در سراسر دنیا رسید و عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ برادران وارنر شناخته شد.

فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) تا یکشنبه به ۷۷۷.۲ میلیون دلار رسیده و در آینده نزدیک فروش جهانی ۸۰۰ میلیون دلاری را خواهد دید.

فیلم «مگ ۲» (Meg 2: The Trench) این هفته در ۷۷ کشور فروش ۱۵.۲ میلیون دلاری را ثبت کرد و از فروش جهانی ۳۵۲.۵ میلیون دلاری در سراسر دنیا گذشت.

ترجمه: پویا نبی

 

برچسب‌ها: املی بلانت،اوپنهایمر،باربی،برادران وانر،برگزیده،پویا نبی،رایان گاسلینگ،کلین مورفی،گرتا گرویگ،مارگو رابی،مت دیمون
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها