بازگشت جیمز اسپادر به دنیای مارول

- 2 دقیقه مطالعه
طبق اعلام رسمی سازندگان سریال «ویژن»، جیمز اسپادر برای ایفای نقش اولتران به دنیای مارول باز خواهد گشت.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، جیمز اسپادر یکی از بازیگران مجموعه «لیست سیاه» (Black list) قرار است که برای ایفای نقش اولتران در سریال «ویژن» (Vision)، یکی از سری‌های جدید مینی سریال «وانداویژن» (WandaVision)، محصول مشترک دیزنی و مارول، به دنیای سینمایی مارول بازگردد.

پیش از این نیز رسما اعلام شده بود که سریال «ویژن» با بازی پل بتانی، بازیگر نقش ویژن در سری «انتقام‌جویان» (Avengers)، در دست ساخت قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود که این سریال در سال ۲۰۲۶ پخش شود.

گفته می‌شود که این سریال اسپین‌ آفی از سریال «وانداویژن» است و داستان «ویژن» پس از اتفاقات سریال اصلی رخ می‌دهد.

همچنین توسط سازندگان این سریال، اعلام شد که تری متالاز، تهیه‌کننده اجرایی سریال «پیشتازان فضا: پیکارد» (Star Trek: Picard) شورانر این سریال خواهد بود.

گفتنی است که اسپادر پیش از این، صداپیشگی این شخصیت را در فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron) به کارگردانی جاس ویدون، بر عهده داشت. با این حال، بر اساس گزارش‌ها، او دیگر به عنوان یک صداپیشه در نقش اولتران هنرنمایی نخواهد کرد و از این به بعد به عنوان یکی از بازیگران این اثر، به نقش‌آفرینی در این سریال ادامه خواهد داد.

برخی از گفته‌ها نیز حاکی از آن است که این سریال حول و محور شخصیت ویژن (پل بتانی) می‌چرخد، چراکه این کاراکتر در تلاش بود تا حس انسانیت و حافظه خود را با بازگشت کاراکتر واندا ماکسیموف (با بازی الیزابت اولسن) به دست آورد اما با این حال، سازندگان تا کنون جزئیات بیشتری را در مورد این اثر ارائه ندادند.

ترجمه: پریسا مقیلان

تماشای مینی سریال وانداویژن در فیلم نت

مجموعه انتقام جویان در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها