«بتمن: قسمت دوم» با کولین فارل برمی‌گردد

- 2 دقیقه مطالعه
کولین فارل قرار است در سال ۲۰۲۶ بار دیگر به شهر گاتهام بازگردد و نقش پنگوئن را در فیلم «بتمن: قسمت دوم» بازی کند.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از کلیدر، در پنل سریال «پنگوئن» در کامیک-کان سن دیگو، مت ریوز درباره فیلم آینده «بتمن: قسمت دوم» اعلام کرد که تولید آن از سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود. کولین فارل بار دیگر به شهر گاتهام بازمی‌گردد و نقش پنگوئن را در فیلم «بتمن: قسمت دوم» بازی می‌کند.

در حالی که به خوبی مشخص است سریال «پنگوئن» یک هفته پس از وقایع فیلم «بتمن» آغاز می‌شود، ریوز اکنون به اشتراک گذاشته است که این سریال هشت قسمتی درست قبل از وقایع فیلم دوم به پایان خواهد رسید. مدت‌هاست که گفته شده این سریال به عنوان پلی بین دو فیلم عمل خواهد کرد، اما با این اطلاعات جدید این امر بیش از پیش تایید شده است.

فعلاً تنها بازیگرانی که به طور رسمی برای دنباله تایید شده‌اند، رابرت پتینسون و فارل هستند. اگرچه هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما اندی سرکیس به وضوح اشاره کرده است که به نقش آلفرد پنی‌ورث باز خواهد گشت.

فیلم «بتمن» در ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) به سینماها آمد و ۷۶۵.۹۵ میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشت. این فرنچایز در سپتامبر با انتشار سریال «پنگوئن» گسترش خواهد یافت. همچنین بحث‌هایی درباره احتمال گسترش‌های بیشتر این پروژه‌ها، با برنامه‌ریزی مت ریوز برای ایجاد یک میکرو-جهان که به عنوان «حماسه جنایی اپیک بتمن» شناخته خواهد شد، وجود دارد.

فیلم «بتمن: قسمت دوم» قرار است در ۲ اکتبر ۲۰۲۶ (۱۰ مهر ۱۴۰۵) به سینماها بیاید.

مجموعه بتمن در فیلم نت

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها