معرفی سریال انیمیشنی «ایوا جغد کوچک»

به شهر جغدها خوش آمدید

- 1 دقیقه مطالعه

سریال انیمیشنی «ایوا جغد کوچک» یکی از محصولات اپل است که توسط پلتفرم فیلم‌نت با دوبله اختصاصی در دسترس علاقه‌مندان به آثار انیمیشنی قرار گرفته است. به این مناسبت، به معرفی این سریال پرداخته‌ایم.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، سریال انیمیشنی «ایوا جغد کوچک» به‌تازگی با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شده است. این سریال از محصولات اپل تی‌وی پلاس است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

سریال «ایوا جغد کوچک»، داستان جغد خلاق و باهوشی به نام ایوا است که به همراه بهترین دوستش لوسی، در جنگل تریتوپینگتون زندگی می‌کند.

این سریال بر اساس کتاب‌های آموزشی موفقی به نام «خاطرات جغد» ساخته شده است. آنابث باندر-استون و کانر وایت خالقان سریال «ایوا جغد کوچک» هستند. ویوین رادرفورد صداپیشه ایوا در این مجموعه است و دینو آندراده، کنا رمزی و ایوی هسو هم رادرفورد را در این کار همراهی کرده‌اند.

سریال انیمیشنی «ایوا جغد کوچک» محدودیت سنی ندارد و برای هر طیفی از کودکان و نوجوانان مناسب است. «ایوا جغد کوچک» سریالی است که ارزش ماجراجویی و بلندپروازی را به مخاطبان می‌آموزد. ایوا یک جغد خلاق و پرشور است که با ایده‌هایی بزرگ به‌سراغ ماجراجویی‌هایی جاه‌طلبانه می‌رود.

سریال «ایوا جغد کوچک» را می‌توانید در ۸ قسمت ۲۳ دقیقه‌ای و با دوبله اختصاصی از طریق این لینک در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

همچنین در ادامه می‌توانید تیزر سریال انیمیشنی «ایوا جغد کوچک» را ببینید.

 

برچسب‌ها: برگزیده،سریال 2023،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها