جزئیاتی از سریال «مرحله پنهانی» با صداپیشگی آرنولد شوارتزنگر

- 2 دقیقه مطالعه
اسامی انیمیشن سریالی «مرحله پنهانی» به زمان پخش آن توسط پرایم ویدیو منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از گیم رنت، تاریخ انتشار انیمیشن سریالی «مرحله پنهانی» (Secret Level) به همراه لیستی از صداپیشگان این اثر توسط پرایم ویدیو اعلام شد.

انیمیشن سریالی مورد انتظار «مرحله پنهانی» یک مجموعه انیمیشن به سرپرستی تیم میلر و دیو ویلسون است که بر اساس مجموعه‌ای از بازی‌های ویدیویی پرطرفدار و به دلیل استقبال مردم از این بازی‌ها، ساخته شده که چنین اتفاقی هم‌اکنون موجب هیجان طرفداران این بازی شده است، همچنین این انیمیشن برای اولین بار در ماه آگوست ۲۰۲۴ معرفی شد و طبق گزارشات نیز قرار است تا این سریال دارای ۱۵ قسمت باشد که در هر قسمت قرار بر این است تا داستانی از بخش‌های متفاوت این مجموعه از بازی‌های ویدیویی برجسته و به نمایش گذاشته شود.

پرایم ویدیو نیز طی انتشار لیستی از اسامی بازیگران رسمی این مجموعه انیمیشن که مناسب رده سنی بزرگسالان است، معرفی و رونمایی کرد و به شایعات منتشر شده درباره عوامل این سریال خاتمه داد، همچنین گفتنی است که علاوه بر این نیز طبق اعلام رسمی قرار است تا «مرحله پنهانی» در اواخر سال جاری و به طور انحصاری در پرایم ویدیو نمایش داده شود.
همچنین گفته می‌شود که در هر یک قسمت‌های این سریال، شخصیت‌های داستان قسمت‌های اختصاصی خود را خواهند داشت چراکه این موضوع به بینندگان این امکان را می‌دهد تا در هر نقطه از داستان این سریال، نسبت به محیط و شخصیت‌های مختلف، فضای منحصر به‌ فردی را تجربه کنند.

گفتنی است طبق لیستی که چندی پیش منتشر شد، ستاره‌هایی مانند آرنولد شوارتزنگر و کیانو ریوز با همراهی و همکاری تعدادی از بازیگران محبوب مانند امیلی سوالو و آدواله آکینویه آگباجه و یکی از صداپیشگان معروف بازی‌های ویدیویی و انیمیشن‌های سریالی، لورا بیلی هنرنمایی خواهند کرد.

علاوه بر این نیز هنرمندان دیگری نظیر کوین هارت، هون هارت، تمورا موریسون، آریانا گرین بلات، گابریل لونا، مرل دندریج، کلادیا دامیت، ریکی ویتل، پاتریک شوارتزنگر، کلایو استندن و مایکل بیچ به صداپیشگی می‌پردازند.

انیمیشن سریالی «مرحله پنهانی» قرار است تا به طور انحصاری در پرایم ویدیو از تاریخ ۱۰ دسامبر (سه‌شنبه ۲۰ آذرماه) و در قالب ۲ قسمت به صورت هفتگی پخش شود.

ترجمه: پریسا مقیلان

مجموعه آثار سینمای جهان را در فیلم نت تماشا کنید

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها