«ددپول و ولورین»؛ پنجمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی در تاریخ باکس آفیس

- 2 دقیقه مطالعه
«ددپول و ولورین» با پشت سر گذاشتن فیلم سینمایی «انتقام‌جویان» پنجمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی باکس آفیس آمریکا شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از تایم آو ایندیا، فیلم سینمایی ابرقهرمانی «ددپول و ولورین» (Deadpool And Wolverine) با پشت سر گذاشتن فیلم سینمایی «انتقام‌جویان» (The Avengers) موفق به کسب عنوان پنجمین فیلم ابرقهرمانی پرفروش باکس آفیس آمریکا شد.

این فیلم که ۲ شخصیت مورد علاقه و محبوب طرفداران مارول، از دنیای «مردان ایکس» (X-Men) را متحد می‌کند، اکنون پس از فروش چند صد میلیون دلاریش‌اش، انتظار می‌رود که به زودی حتی از فیلم سینمایی «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: EndGame) عبور کند و در لیست پردرآمدترین فیلم‌های کمیک بوک تاریخ قرار گیرد.

فیلم سینمایی «ددپول و ولورین» که بر اساس کتاب‌های کمیک مارول ساخته شده است و سی و چهارمین فیلم در دنیای سینمایی مارول و تنها فیلم بلند مارول است که در سال ۲۰۲۴ به نمایش در آمده است؛ این فیلم همچنین ادامه‌ای از مجموعه فیلم‌های سینمایی «ددپول» (Deadpool) (محصول سال ۲۰۱۶) و «ددپول ۲ » (Deadpool 2) محصول سال ۲۰۱۸ است.

«ددپول و ولورین» با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن اکنون میزان فروشی حدود ۶۲۷.۱ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی را به دست آورده است و از «انتقام جویان» که در سال ۲۰۱۲ اکران شد و فروشی ۶۲۳ میلیون دلاری را تجربه کرد، اکنون عبور کرده است.

گفتنی است که «پلنگ سیاه» (Black Panter) با بازی چادویک بوزمن با فروشی ۷۰۰ میلیون دلاری در حال حاضر رتبه سوم در این لیست را به خود اختصاص داده است، پیش از آن نیز فیلم ابر قهرمانی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) با فروش ۸۱۴ میلیون دلاری در رده دوم قرار دارد و «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» با فروش ۸۵۸ میلیون دلاری رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

در فیلم سینمایی «ددپول و ولورین» بازیگرانی نظیر رایان رینولدز در نقش وید ویلسون (ددپول)، هیو جکمن در نقش لوگان (ولورین)، متیو مک‌فادین در نقش پارادوکس، اما کورین در نقش کاساندرا نوا، لوئیس تن در نقش شاتراستار، آرون استنفورد در نقش پایرو، راب دلینی در نقش پیتر، مورنا باکارین در نقش ونسا، لزلی اوگامز در نقش بلایند ال، استفان کاپیکیچ در نقش کولوسوس، بریانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج وورهاید، کاران سونی در نقش دوپیندر و شیولی کوتسونا در نقش یوکیو به هنرنمایی پرداخته‌اند.

همچنین بدون در نظر گرفتن آخرین به روز رسانی‌ها و آمارهای بین المللی، «ددپول و ولورین» در سطح جهانی تا کنون به فروشی ۱.۳۱۰ میلیارد دلاری دست پیدا کرده است، این یعنی تنها با ۳۹ میلیون دلار از فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» که ۱.۳۳ میلیارد دلار در باکس آفیس به دست آورد، پیشی گرفته است.

ترجمه: پریسا مقیلان

فیلم سینمایی ددپول و ولورین به زودی در فیلم نت

تماشای ددپول۱ در فیلم نت

تماشای ددپول۲ در فیلم نت

بیشتر بخوانید

ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine): تقابل دو قهرمان

 

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

۲ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • مهدی واثقی مزین
    ۱۴۰۳/۰۷/۱۳

    خوب بدنیس

    پاسخ
  • سلام ، من درست و حسابی از این فیلم و داستانش سردر نیاوردم !!

    اصلاً خوشم نیومد؛به نظرم هیو جکمن با این فیلم خودش مسخره کرده ،

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها