معرفی فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان»

دهمین فیلم پرفروش ۲۰۲۳ را بشناسید

- 2 دقیقه مطالعه

فیلم ماجرایی و اکشن «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان» با دوبله اختصاصی در دسترس کاربران پلتفرم فیلم‌نت قرار گرفت.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، پلتفرم فیلم‌نت فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان» را با دوبله اختصاصی عرضه کرد.

«سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان» فیلمی در ژانرهای اکشن و ماجرایی و محصول ۲۰۲۳ سینمای آمریکا است و کارگردانی جان فرانسیس دیلی ساخته شده است. کریس پاین، میشل رودریگز، رگی-ژان پیج و جاستین اسمیت در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم «سیاه‌چال و اژدهایان: افتخار در میان دزدان»، داستان امپراتوری ازمیر است که مدت‌ها است تقسیم شده و توسط گروهی نخبه از جنگجویان شیطانی اداره می‌شود. یک جادوگر شیطانی عصایی جادویی ایجاد می‌کند که به او اجازه می‌دهد تا اژدهای طلایی را کنترل کند. همان‌طور که او شروع به برنامه‌ریزی می‌کند، اژدها به داخل رودخانه نفوذ می‌کند و باعث آتش گرفتن آن می‌شود؛ اتفاقی که بسیاری از ساکنان از جمله یک جفت دزد نوجوان به نام ریدلی و بهترین دوستش حلزون، متوجه آن می‌شوند.

«سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان» که با بودجه‌ای ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شده است، از ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده رفت و به فروشی معادل ۲۰۵.۸ میلیون دلار دست یافت تا به ششمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ تاکنون تبدیل شود. همچنین «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان» با واکنش مثبت مخاطبان و منتقدان نیز روبه‌رو شده است. امتیاز این فیلم در وبسایت IMDB (بر اساس ۹۲ هزار رای)، ۷.۴ از ۱۰ است. همچنین در وبسایت متاکریتیک، ۵۷ یادداشت بر این فیلم منتشر شده که بر اساس آن، میانگین امتیاز ۷۲ از ۱۰۰ برای «سیاه‌چال و اژدهایان» به ثبت رسیده است که برای یک اکشن جریان اصلی امتیاز قابل توجهی محسوب می‌شود. در وبسایت راتن تومیتوز هم ۹۱ درصد از ۲۸۶ یادداشت منتشرشده بر «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» لحن مثبتی دارند. در مجموع، منتقدان فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» را یک کمدی جاندار با یک هسته عاطفی قدرتمند دانسته‌اند که فانتزی و ماجراجویی سرگرم‌کننده‌ای را به طیف وسیعی از مخاطبان عرضه می‌کند.

برای تماشای «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

برچسب‌ها: تیتر یک،فیلم نت،فیلم‌های 2023
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها