تماشای «هنوز آلیس» و «لینکلن» را از دست ندهید

دو فیلم مهم دهه اخیر در فیلم‌نت

- 2 دقیقه مطالعه

دو فیلم مهم از محصولات سال‌های اخیر سینمای آمریکا توسط پلتفرم فیلم‌نت عرضه شدند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، دو فیلم «هنوز آلیس» (ریچارد گلاتزر) و «لینکلن» (استیون اسپیلبرگ) به پلتفرم فیلم‌نت آمدند.

«هنوز آلیس» محصول سال ۲۰۱۴ و در مورد یک استاد زبان‌شناسی است که در آستانه ۵۰ سالگی متوجه می‌شود که به بیماری آلزایمر مبتلا شده است. این خبر، زندگی شخصی و خانوادگی او را دگرگون می‌کند. جولیان مور، الک بالدوین، کیت بوسورث، کریستین استوارت و شین مک‌ری در «هنوز آلیس» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

هنرنمایی جولیان مور در «هنوز آلیس» با تحسین یکپارچه منتقدان روبه‌رو شد و او توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در این فیلم به خود اختصاص دهد.

«هنوز آلیس» را می‌توانید با زیرنویس فارسی در این لینک ببینید.

فیلم «لینکلن» محصول ۲۰۱۲ است و گوشه‌ای از زندگی پرماجرای آبراهام لینکلن، رئیس‌جمهور مشهور آمریکا، را به تصویر می‌کشد. با شعله‌ور شدن آتش جنگ‌های داخلی در آمریکا، آبراهام لینکلن، رئیس جمهور آمریکا با ادامه این جنگ‌ها مشکل دارد. از طرفی او با بسیاری از اعضای کابینه‌اش بر سر موضوع برده‌داری نیز اختلاف دارد.

دنیل دی‌لوئیس در این فیلم نقش آبراهام لینکلن را ایفا کرده است. پلتفرم فیلم‌نت به‌تازگی تعدادی از هنرنمایی‌های دی‌لوئیس را عرضه کرده و «لینکلن» تازه‌ترین محصولی است که از میان نقش‌آفرینی‌های این بازیگر بزرگ در فیلم‌نت عرضه می‌شود. علاوه بر دی‌لوئیس، بازیگرانی چون سالی فیلد، دیوید استراترن، جوزف گوردون لویت، جیمز اسپادر و تامی لی جونز به عنوان بازیگر در «لینکلن» ایفای نقش کرده‌اند. فیلمنامه «لینکلن» را تونی کوشنر نوشته که همین امسال در فیلم «خانواده فیبلمن» همکاری موفق دیگری را با استیون اسپیلبرگ رقم زد.

«لینکلن» از مهم‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۲ بود. در هشتادوپنجمین دوره مراسم اسکار، «لینکلن» دو جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین طراحی صحنه را دریافت کرد. این فیلم همچنین نامزد دریافت ده جایزه اسکار دیگر از جمله در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن هم بود.

«لینکلن» را می‌توانید با زیرنویس فارسی از طریق این لینک تماشا کنید.

 

برچسب‌ها: استیون اسپیلبرگ،برگزیده،فیلم نت،لینکلن،هنوز آلیس
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها