رکوردشکنی برادران وارنرز دیسکاوری با پوشش المپیک ۲۰۲۴
به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، شرکت برادران وارنرز دیسکاوری (Warner Bros. Discovery) در جریان پوشش المپیک ۲۰۲۴ پاریس به رکوردهای جدیدی در حوزه استریمینگ دست یافته است. برنامههای این شرکت از بازیهای پاریس موفق به جذب ۲۱۵ میلیون بیننده در اروپا شده و بیش از ۷ میلیارد دقیقه محتوای استریم شدهاند.
این ارقام که روز دوشنبه توسط برادران وارنرز دیسکاوری منتشر شده، نشان میدهد که تعداد بینندگان این شرکت در اروپا نسبت به المپیک ۲۰۲۰ توکیو ۲۳ درصد افزایش یافته است. همچنین، میزان استریم محتوا شش برابر بیشتر از توکیو بوده است. روز یکشنبه، ۴ آگوست (۱۳ مرداد ۱۴۰۳)، رکوردی جدید به ثبت رسید؛ با ۶۰۰ میلیون دقیقه استریم شده توسط مشترکین مکس و دیسکاوری پلاس ، این روز به پربینندهترین روز تبدیل شد.
پوشش گسترده المپیک باعث رشد قابل توجهی در تعداد مشترکین سرویسهای استریم برادران وارنرز دیسکاوری شده است، به طوری که تعداد مشترکین جدید در این دوره ۷۷ درصد بیشتر از المپیک توکیو بوده است.
جیبی پرِت مدیر عامل برادران وارنرز دیسکاوری در این باره اظهار داشت: «المپیک ۲۰۲۴ پاریس فراتر از تمامی انتظارات ما بوده است. ما میلیونها مشترک جدید جذب کردهایم و میلیونها بیننده روزانه را به تماشای میلیاردها دقیقه محتوا در طول بازیها واداشتهایم. رشد ما در حوزه استریمینگ همچنان ادامه دارد و هنوز نیمی از بازار جهانی را پیش رو داریم.»
المپیک ۲۰۲۴ اولین بازیها پس از ادغام دیسکاوری و وارنر مدیا به برادران وارنرز دیسکاوری (WBD) بوده و این شرکت استراتژی خود را برای بهرهبرداری از این رویداد بزرگ تنظیم کرده بود. سرویس مکس که در ۲۰ کشور اروپایی در ۲۱ می و در فرانسه در ۱۱ ژوئن راهاندازی شده بود، نقشی کلیدی در جذب مخاطبان ایفا کرد.