شخصیت محبوب برلین، کاراکتر اصلی این مجموعه است

اعلام زمان پخش اسپین‌آف «خانه کاغذی»

- 2 دقیقه مطالعه

با اعلام نتفلیکس، زمان پخش مجموعه «برلین»، اسپین‌آف مجموعه موفق «خانه کاغذی» (Money Heist) مشخص شد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از کلایدر، زمانی که نتفلیکس پخش سریال جنایی اسپانیایی «خانه کاغذی» (Money Heist یا La Casa de Papel) را آغاز کرد، کمتر کسی می‌توانست چنین موفقیت عظیمی را پیش‌بینی کند. قسمت آخر این سریال که دسامبر ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش شد، در هفته اول ۱۹۰ میلیون ساعت دیده شد. این آمار نشان‌دهنده جذابیت ماندگار «خانه کاغذی» در طول پنج فصل بود. حالا نتفلیکس اعلام کرده که با یک سریال جدید به نام «برلین» به دنیای مشاغل سرقتی پرمخاطب بازمی‌گردیم.

با انتشار یک ویدیو، حالا می‌توان تایید کرد که این اسپین‌آف (مجموعه جانبی) دسامبر ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. همان‌طور که از نام مجموعه هم پیداست، این سریال با محوریت شخصیتی تولید شده که در طول پخش «خانه کاغذی» طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد: آندرس د فونولوسا، با نام مستعار برلین. اطلاعات زیادی در مورد این که در این سریال دقیقا شاهد چه داستانی خواهیم بود وجود ندارد.

در کنار پدرو آلونسو (بازیگر نقش برلین در «خانه کاغذی») که نقش خود را این‌جا تکرار می‌کند، میشل جنر در نقش کیلا، بگونیا وارگاس در نقش کامرون، خولیو پنیا در نقش روی، تریستان اولوا در نقش دامیان و جوئل سانچز در نقش بروس بازی خواهند کرد. این احتمال هم وجود دارد که ما ستاره‌های دیگری از مجموعه اصلی را هم در «برلین» ببینیم اما هنوز خبری در این رابطه اعلام نشده است.

«خانه کاغذی» مجموعه‌ای اسپانیایی بود که در پنج فصل از نتفلیکس پخش شد و با محبوبیت شگفت‌انگیز جهانی روبه‌رو شد. «خانه کاغذی» داستان یک گروه از افراد عجیب است که تصمیم دارند بزرگترین سرقت تاریخ اسپانیا را انجام دهند. این گروه که کاملا با هم غریبه هستند برای حفظ هویت خود، اسامی شهرهای دنیا را برای خود انتخاب می‌کنند. همه چیز با دقت پیش‌بینی می‌شود اما مشکلاتی عجیب در انتظار آنهاست.

تمام پنج فصل این مجموعه را می‌توانید با دوبله اختصاصی فارسی، زبان اصلی و زیرنویس فارسی و انگلیسی در این آدرس از فیلم‌نت تماشا کنید.

برچسب‌ها: برگزیده،برلین،خانه کاغذی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها