صحبت‌های برایان کرانستون در مورد آینده کاری‌اش

ستاره «بریکینگ بد» از بازیگری فاصله می‌گیرد

- 1 دقیقه مطالعه

برایان کرانستون می‌خواهد از هالیوود فاصله بگیرد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ایندی‌وایر، ستاره سریال «بریکینگ بد» اعلام کرد که می‌خواهد در سال ۲۰۲۶ خود را بازنشسته کرده و به فرانسه نقل مکان کند. برایان کرانستون در گفت‌وگوی تازه‌اش با نشریه British GQ اعلام کرد زمانی که هفتاد ساله شود شرکت تولید فیلم خود با عنوان مون‌شات انترتینمنت را تعطیل کرده و حداقل به مدت شش ماه فعالیت‌های بازیگری‌اش را متوقف خواهد کرد.

کرانستون در این مصاحبه اعلام کرد: «می‌خواهم این تجربه را داشته باشم. می‌خواهم به سفرهای یک‌روزه بروم، کنار آتش شومینه بنشینم، با دوستان جدید نوشیدنی بنوشم و فیلمنامه نخوانم. قرار نیست این‌گونه باشد که: «اوه، این را بخوانم و ببینم قرار است چه کنم.» نه. این یک مکث است. یک توقف است.»

کرانستون حرفه بازیگری خود را در سال ۱۹۸۰ آغاز کرد و تاکنون در بیش از ۱۶۷ پروژه ظاهر شده است. او اعلام کرد می‌خواهد زمان بیشتری را با همسرش، رابین دیردن، بگذراند؛ به‌خصوص این‌که دیردن در طول این سال‌ها ناچار بوده زندگی خود را حول نقش‌های کرانستون تنظیم کند: «می‌خواهم الگو را یک بار دیگر تغییر دهم. در ۲۴ سال گذشته، رابین زندگی خود را با برنامه‌های من تنظیم کرده است. علاوه بر آن، او همسر یک سلبریتی بوده است. او ناچار بوده است که زندگی خود را بر اساس زندگی من تنظیم کند. او از این شرایط مزایای زیادی به دست آورده است، اما سطح زندگی‌مان ناهموار است. می‌خواهم سطح زندگی را تنظیم کنم. او لیاقت این کار را دارد.»

برایان کرانستون به‌تازگی در «شهر سیارکی» به کارگردانی وس اندرسون ایفای نقش کرده است.

 

برچسب‌ها: برایان کرانستون،بریکینگ بد
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها