سینما در «دام» ام. نایت شامالان

- 2 دقیقه مطالعه
تریلر فیلم روانشناختی «دام» به کارگردانی ام. نایت شامالان منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، فیلم تازه ام. نایت شامالان به نام «دام» در تاریخ ۲ آگوست (۱۲ مرداد) اکران می‌شود. کمپانی برادران وارنر ابتدا تاریخ اکران را ۹ آگوست اعلام کرده بود اما بعد از به‌روز رسانی برنامه‌های اکران، تاریخ این فیلم نیز تغییر کرد.

جاش هرتنت نقش اصلی این تریلر روانشناختی را به‌عهده دارد و شامالان که نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم است در توضیح فیلمش گفت: اگر سکوت بره‌ها در کنسرت تیلر سویفت اتفاق بیفتد چه می‌شود؟

داستان فیلم «دام» در یک کنسرت رخ می‌دهد و پلیس این رویداد را برای دستگیری یک قاتل زنجیره‌ای به نام قصاب ترتیب داده است. شامالان اعلام کرد که فیلم او تا حدی از واقعیت الهام گرفته است و فیلم بر اساس عملیات واقعی پلیس است که در سال ۱۹۸۵ اجرا شد و مارشال‌های ایالات متحده در آن بلیت‌هایی را برای فریب و دستگیری فراریان ارائه کردند. او همچنین گفت: موقعیت بسیار عجیب و در عین حال خنده‌دار بود، پلیس‌ها در این رویداد هم تماشاچی کنسرت و هم قربانی بودند. من یک کنسرت را کارگردانی کردم و این در پس زمینه نبود، به همان اندازه مهم است و یک کنسرت نمایشی نیست. من عاشق ایده‌های مثل پنجره‌ای درون پنجره دیگر هستم یکی از دلایل دیدن فیلم در سالن سینما این است که کنسرتی واقعی وجود دارد که فقط در آنجا می‌توان دید.

فیلم‌های ام. نایت شامالان را در فیلم‌نت ببینید

سالیکا شامالان دختر کارگردان در این فیلم در نقش لیدی ریون، ستاره پاپ را بازی می‌کند، آریل دونوگو، هیلی میلز، آلیسون پیل، مارنی مک‌فیل و ونسا اسمیت نیز دیگر بازیگران فیلم هستند.

او همچنین به اهمیت خلق فیلم‌های نوآورانه اشاره کرد و گفت: می‌خواهم صنعت سینما به سمت داستان‌گویی بدیع حرکت کند، فکر می‌کنم مخاطبان واقعا آن را دوست دارند و مهم است به سینما بریم و چیزی ببنیم که قبلا هرگز ندیده‌ایم. من برای این جریان مبارزه می‌کنم.

شامالان پیش از این فیلم‌هایی مانند «حس ششم»، « آسیب‌ناپذیر»، «پیر» و «در کابین را بزن» را کارگردانی کرده است. او همیشه با الگوبرداری از کارگردان محبوبش آلفرد هیچکاک، در نقشی برجسته در فیلم‌هایش حضور دارد.

فیلم سینمایی دام به زودی در فیلم نت

مترجم: پریسا ایرانی

 

برچسب‌ها: ام. نایت شامالان،جاش هرتنت،فیلم دام
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها