معرفی فیلم «روح‌شده»

عاشقانه‌ای برای نجات دنیا

- 1 دقیقه مطالعه

فیلم «روح‌شده» یکی از آثار مطرح سال ۲۰۲۳ است که در ژانرهای ماجرایی، اکشن و کمدی ساخته شده است. این فیلم را می‌توانید با زیرنویس فارسی در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، «روح‌شده» یک فیلم در ژانرهای ماجرایی، اکشن و کمدی و محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط اپل تی‌وی پلاس منتشر شده است.

کریس اوانز و آنا دی آرماس دو بازیگر اصلی این فیلم هستند. اوانز و دی آرماس در سال‌های اخیر زوج سینمایی موفقی را تشکیل داده‌اند. «روح‌شده» بعد از فیلم‌های موفقی چون «چاقوکشی» و «مرد خاکستری»، همکاری جدید این دو بازیگر محسوب می‌شود. آدرین برودی هم دیگر بازیگر سرشناسی است که در «روح‌شده» ایفای نقش کرده است. از دیگر بازیگران این اکشن کمدی و ماجرایی می‌توان به مایک مو و تیت داناوان اشاره کرد.

کارگردانی «روح‌شده» را دکستر فلچر بر عهده داشته است. فلچر سابقه کارگردانی فیلم «راکت‌من» (در مورد زندگی التون جان) و دو اپیزود اول سریال «پیشنهاد» (در مورد روند تولید فیلم «پدرخوانده») را در کارنامه دارد. فلچر همچنین سابقه‌ای طولانی به‌عنوان بازیگر دارد و در «روح‌شده» هم ایفای نقش کرده است.

فیلم «روح‌شده»، داستان عجیب پسری به نام کول است که به زنی مرموز به نام سیدی علاقه‌مند می‌شود و نمی‌داند که او مامور مخفی است. دقیقا پیش از دومین قرار عاشقانه آنها اتفاقی می‌افتد و این دو نفر باید در کنار هم دنیا را نجات دهند.

«روح‌شده» پس از پخش توسط اپل تی‌وی پلاس با واکنش‌های چندان مثبتی از سوی منتقدان روبه‌رو نشد اما به‌خوبی دیده شد و از این جنبه می‌توان آن را فیلم موفقی ارزیابی کرد. از شیمی شکل‌گرفته میان کریس اوانز و آنا دی آرماس هم به‌عنوان یکی از ویژگی‌های مثبت «روح‌شده» یاد شده است.

«روح‌شده» را می‌توانید با مراجعه به این آدرس با زیرنویس فارسی در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

برچسب‌ها: تیتر یک،فیلم نت،فیلم‌های 2023
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها