عرضه ۹۰ عنوان فیلم کوتاه منتخب در «سینمای دیگر»

- 1 دقیقه مطالعه

بخش «سینمای دیگر» فیلم‌نت با ۹۰ عنوان فیلم کوتاه به‌روز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فیلم نت، بنا بر تفاهم‌نامه بین فیلم‌نت و انجمن سینمای جوانان ایران تعدادی از فیلم های منتخب انجمن در بخش «سینمای دیگر» فیلم‌نت عرضه می‌شوند. این طرح به شکل ارائه بسته های «ده گانه» فیلم کوتاه است.

در فاز نخست این همکاری تعداد ۹۰ فیلم توسط فیلم‌نت انتخاب شده و به مرور عرضه خواهند شد. همچنین روند همکاری برای افزایش فیلم‌ها ادامه خواهد داشت تا بانک کاملی از فیلم های کوتاه منتخب ایجاد شود. این برنامه با هدف تنوع محصولات فیلم‌نت و همچنین ارائه خدمات حداکثری به مخاطبان سینما از جمله سینمای کوتاه، پیگیری می‌شود.

امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با آغاز آذرماه، بسته فیلم کوتاه «ده‌گانه» از تولیدات انجمن سینمای جوانان را برای نمایش آنلاین در پلتفرم‌ فیلم‌نت در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار داده است.

طرح نمایش آثار مستند، کوتاه، انیمیشن و سینمای هنری-تجربی بین پلتفرم‌های پرتماشاگر ایرانی اتفاق تازه ای محسوب می‌شود و می‌تواند به رونق اقتصادی سینمای هنری و تجربی و همچنین آثار کوتاه، مستند و انیمیشن منجر شود.

علاقمندان به ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با آدرس tamin@filmnet.ir ایمیل ارسال یا با روابط عمومی مجموعه تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها: اخبار فیلم کوتاه،انجمن سینمای جوانان ایران،برگزیده،تیتر یک
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها