معرفی فیلم اکشن «هواپیما»

فرود «هواپیما» در منطقه جنگی

- 2 دقیقه مطالعه

فیلم «هواپیما» یکی از محصولات ۲۰۲۳ است که با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شده است.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، «هواپیما» یک اکشن ماجرایی به کارگردانی ژان فرانسوا ریچت است. ریچت، کارگردان و فیلمنامه‌نویس فرانسوی است که پیش از این اکشن‌های جذابی چون «پدر هم‌خون» (با بازی مل گیبسون) را ساخته است و با «هواپیما» یک بار دیگر به‌سراغ ساخت یک فیلم پرتعلیق و هیجان‌انگیز رفته است.

فیلم «هواپیما» داستان خلبانی است که مجبور می‌شود هواپیمای تجاری خود را طی یک طوفان وحشتناک فرود بیاورد، اما بعد از خروج از هواپیما، متوجه می‌شود در یک منطقه جنگی گرفتار شده‌اند و باید برای حفظ جان خود و مسافرانش اقدامی انجام دهد.

جرارد باتلر نقش خلبان برادی تورنس را در «هواپیما» ایفا کرده است و مایک کولتر، دانیلا پیندا و پل بن-ویکتور از دیگر بازیگران اصلی این فیلم محسوب می‌شوند. فیلمنامه «هواپیما» را چارلز کامینگ و جِی. پی. دیویس نوشته‌اند. کامینگ نویسنده‌ای است که به‌خاطر نوشتن رمان‌های جاسوسی شهرت دارد و همکاری‌اش در نوشتن یک فیلمنامه اکشن یکی از نکات کنجکاوی‌برانگیز «هواپیما» است.

فیلم «هواپیما» با بودجه‌ای ۲۵ میلیون دلاری تولید شده و تا تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) ۴۷.۵ میلیون دلار در سطح جهان فروخته است. امتیاز این فیلم در وبسایت متاکریتیک بر اساس نظر ۴۳ منتقد، ۶۲ از ۱۰۰ است که برای یک اکشن سرگرم‌کننده امتیاز قابل‌قبولی محسوب می‌شود. همچنین در وبسایت راتن تومیتوز، بر اساس ۱۵۶ یادداشت منتشر شده، «هواپیما» توانسته رضایتی ۷۶ درصدی را جلب کند. این امتیازها نشان می‌دهد که «هواپیما» فیلمی است که می‌توان دیدنش را با خیال راحت به طرفداران سینمای اکشن توصیه کرد.

نگاهی به چکیده نظر برخی از منتقدان می‌تواند نشان دهد که در «هواپیما» قرار است با چه چیزی روبه‌رو باشیم. رابی کالین، منتقد مشهور تلگراف، یکی از افرادی است که از دیدن «هواپیما» لذت برده و اعتقاد دارد چیزهای زیادی برای لذت‌بردن در این فیلم وجود دارد. همچنین مایکل فیلیپس از شیکاگو تریبون این فیلم را مثل یکی از آثار هیجان‌انگیزی دانسته که در سال‌های اخیر با بازی لیام نیسون ساخته شده‌اند.

با این توضیحات، اگر از طرفداران سینمای اکشن و فیلم‌های ماجرایی هستید پیشنهاد می‌کنیم «هواپیما» را با دوبله اختصاصی از طریق این آدرس در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

برچسب‌ها: تیتر یک،فیلم نت،هواپیما
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها