نمایش و نقد «منو»

- 1 دقیقه مطالعه

فیلم سینمایی «منو» به کارگردانی مارک مایلود چهارشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۲ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «منو» ساخته‌ی مارک مایلود محصول ۲۰۲۲ آمریکا، در ژانر ترسناک، کمدی سیاه و هیجان انگیز با بازی آنیا تیلور-جوی و رالف فاینز چهارشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آنیا تیلور-جوی و نیکلاس هولت در نقش زوج جوانی به جزیره‌ای دورافتاده سفر می‌کنند تا در رستورانی منحصر به فرد که توسط یک سرآشپز مرموز با بازی رالف فاینز اداره می‌شود، غذا بخورند. سرآشپز آنجا یک منو از غذاهای گران قیمت با چاشنی چند غافلگیری تکان دهنده برایشان آماده کرده است.

«منو» در هشتادمین مراسم گلدن گلوب نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد برای رالف فاینز و بهترین بازیگر زن برای تیلور-جوی شد.

علاقمندان برای حضور در پانصد و نودمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

برچسب‌ها: فرهنگسرای ارسباران،منو،نغمه دانش آشتیانی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها