قسمت‌های پایانی دو سریال «وراثت» و «بری» در یک روز پخش شدند

پایان دو سریال به‌یادماندنی

- 2 دقیقه مطالعه

پخش دو سریال مهم شبکه HBO در یک روز به پایان رسید.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، ۲۸ مه ۲۰۲۳ (۷ خرداد ۱۴۰۲) برای طرفداران دو سریال محبوب «وراثت» و «بری» روز تلخی بود چراکه پخش هر دو سریال در این روز به پایان رسید. «وراثت» و «بری» از جمله سریال‌هایی بودند که در سال‌های گذشته محبوبیت گسترده‌ای میان منتقدان و تماشاگران به‌دست آورده بودند.

سریال «وراثت» (Succession) که در ژانرهای درام و کمدی سیاه ساخته شده است، داستان خاندان روی را روایت می‌کند که به واسطه در اختیار داشتن بزرگ‌ترین کمپانی رسانه و سرگرمی دنیا معروف هستند، اما وقتی پدر خانواده از سمتش کناره‌گیری می‌کند دنیا بر سر بقیه اعضای خانواده خراب می‌شود.

برایان کاکس، آلن راک، سارا اسنوک، نیکلاس براون، هیام عباس، جرمی استرانگ، کیرن کالکین، پیتر فریدمن و ناتالی گلد از جمله بازیگران این سریال محسوب می‌شوند.

«وراثت» که در ۳۹ قسمت و در چهار فصل پخش شد، در مجموع ۱۰۳ جایزه دریافت کرد و نامزد ۱۸۵ جایزه دیگر هم شد و در فهرست بهترین سریال‌های تاریخ تلویزیون به انتخاب کاربران وبسایت IMDB در رتبه پنجاه‌وششم قرار دارد. این سریال مجموعا ۱۳ جایزه امی (معادل اسکار تلویزیونی) دریافت کرده است که سه جایزه مربوط به کسب جایزه بهترین سریال درام است. به‌عبارت دیگر، هر سه فصل اول «وراثت» جایزه امی بهترین سریال درام را دریافت کرده‌اند و ممکن است این عدد به‌زودی به چهار برسد. در این صورت، «وراثت» یک آمار استثنایی را به‌ثبت خواهند رساند چرا که تمام فصول آن در جوایز امی به جایزه بهترین سریال درام رسیده‌اند.

محبوبیت سریال «بری» (Barry) چندان کمتر از «وراثت» نیست. «بری» در ژانرهای درام، کمدی و جنایی ساخته شده است و به داستان یک آدم‌کش به نام بری برکمن می‌پردازد که ماموریت می‌یابد بازیگری را در لس‌آنجلس بکشد اما در طول ماموریت به بازیگری علاقه‌مند می‌شود و تصمیم می‌گیرد که آدم‌کشی را کنار بگذارد.

بیل هدر، استیون روت، هنری وینکلر، درل بریت گیبسون، سارا گلدبرگ و آنتونی کریگان از جمله بازیگرانی هستند که در «بری» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بری هم در چهار فصل و مجموعا در ۳۲ قسمت پخش شد.

کسب ۵۰ جایزه و ۱۶۰ نامزدی دیگر، از جمله دستاوردهای «بری» محسوب می‌شود.

برچسب‌ها: HBO،بری،سریال 2023،وراثت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها