شنقل برادر اسکل است!

کلاس پرنده‌شناسی «ناتو»

- 1 دقیقه مطالعه

پرسش‌های سخت مسابقه «ناتو» باعث می‌شود تا بازیکنان در طول مسابقه ناچار به بحث در مورد موضوعات مختلفی باشند. در قسمت سوم «ناتو» دامنه بحث حتی به پرنده‌شناسی هم کشید!

به گزارش فیلم‌نت نیوز قسمت سوم رئالیتی شوی «ناتو» دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ توسط پلتفرم فیلم‌نت منتشر شد. در این قسمت هم، مثل قسمت‌های گذشته، بازیکنان باید به ده سوال سخت و گاهی اوقات خنده‌دار پاسخ می‌دادند. یکی از این پرسش‌ها مربوط به شناخت تصویری مبهم از یک پرنده می‌شد. بحث بازیکنان برای شناخت این پرنده به نقاط جالبی کشید! ویدیوی این بخش از قسمت سوم «ناتو» را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

 

«ناتو» مسابقه‌ای است که در هر قسمت آن شش بازیکن حضور دارند. آنها باید در طول مسابقه به ده سوال پاسخ دهند. به‌ازای هر پاسخ درست مبلغی به جایزه برنده یا برندگان مسابقه افزوده شده و به‌ازای هر پاسخ غلط همان مبلغ از جایزه کم می‌شود. در این میان یکی از بازیکنان نقش ناتو را بر عهده دارد. ناتو پاسخ تمام سوالات را می‌داند و باید در راه رسیدن به پاسخ درست به بازیکنان کمک کند اما به‌شکلی که دیگران نتوانند هویت او را شناسایی کنند.

مهدی صفی‌یاری تهیه‌کننده و کارگردان «ناتو» است. «ناتو» را می‌توانید دوشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

برچسب‌ها: برگزیده،فیلم نت،ناتو
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها