یک پیشنهاد ویژه به مناسبت درگذشت فیلمساز پرافتخار کشورمان

گفت‌وگوی جذاب پوراحمد و جیرانی

- 1 دقیقه مطالعه

علاقه‌مندان به سینما می‌توانند گفت‌وگوی فریدون جیرانی و کیومرث پوراحمد را در قالب برنامه اینترنتی «۳۵» در فیلم‌نت تماشا کنند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، انتشار خبر تاسف‌آور درگذشت کیومرث پوراحمد، یکی از فیلمسازان بزرگ سینمای ایران، همه ما را شوکه و غم‌زده کرد.

پس از انتشار این خبر تلخ، بسیاری از رسانه‌ها سعی کردند به این فیلمساز نام‌آور و خاطره‌ساز ادای دین کنند. پیشنهاد ویژه ما، تماشای یکی از قسمت‌های برنامه اینترنتی «۳۵» با حضور کیومرث پوراحمد است.

سینمادوستان حتما برنامه اینترنتی «۳۵» را با اجرای فریدون جیرانی به یاد می‌آورند؛ برنامه‌ای که در زمان پخش با استقبال زیادی روبه‌رو شد. این برنامه از طریق پلتفرم‌های «فیلم‌نت»، «پلان»، «تی‌وی‌نت» و «آی‌نت» منتشر می‌شد.

در یکی از قسمت‌های این برنامه، کیومرث پوراحمد به‌عنوان میهمان روبه‌روی جیرانی نشست. در این قسمت از برنامه «۳۵»، شاهد گفت‌و‌گوی جذاب فریدون جیرانی با کیومرث پوراحمد از «خواهران غریب» تا «اتوبوس شب» بودیم و در ادامه هم بحث به گرامی‌داشت یاد و خاطره خسرو شکیبایی کشیده شد.

گفت‌وگوی فریدون جیرانی و کیومرث پوراحمد، قسمت اول از فصل دوم برنامه «۳۵» بود که در سال ۱۳۹۶ منتشر شد. این قسمت از برنامه اینترنتی «۳۵» را می‌توانید با مراجعه به این آدرس تماشا کنید.

برچسب‌ها: تیتر یک،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها