یک اپ برای همه/ هولو و دیزنی پلاس به هم پیوستند
به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از سایت خبری اندروید هدلاینز، دیزنی تقریبا ۲ ماه پیش، پس از خرید یکسوم باقیمانده سهام کامکست در سرویس استریم هولو، مالکیت کامل آن را به دست آورد. اکنون دیزنی در حال حذف اپلیکیشن مستقل هولو است تا تمام محتوای این پلتفرم را در دیزنی پلاس ادغام کند. همچنین این شرکت قصد دارد در آیندهای نزدیک یک اپلیکیشن واحد برای هر ۲ سرویس ارائه دهد. هر چند محتوای هولو از قبل در دیزنی پلاس موجود بود اما این ۲ سرویس تاکنون به صورت جداگانه فعالیت میکردند.
طبق گزارش ورایتی، دیزنی در جلسه اعلام نتایج مالی این هفته عنوان کرد که اپلیکیشن مستقل هولو که بیش از ۱۵ سال فعال بوده است به زودی حذف خواهد شد و محتوای هولو به طور کامل در اپلیکیشن اصلی دیزنی پلاس ادغام خواهد شد.
نماینده دیزنی اعلام کرد که کاربران همچنان میتوانند اشتراک مستقل هولو و همچنین اشتراک مستقل دیزنی پلاس را خریداری کنند. شرکت تاکید دارد که ادغام این ۲ در یک اپلیکیشن، تجربه کاربری بهتری ارائه خواهد داد و میزان لغو اشتراک را کاهش میدهد.
باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، طی جلسه اعلام نتایج مالی گفت: این اقدام یک بسته سرگرمی چشمگیر ایجاد میکند که برندها و مجموعههای معتبر را در کنار برنامههای سرگرمی عمومی، برنامههای کودکان، اخبار و محتوای ورزشی زنده پیشرو در یک اپلیکیشن واحد گرد هم میآورد.
او همچنین افزود که این تغییر به افزایش درآمد تبلیغاتی کمک میکند زیرا دیزنی قادر خواهد بود فروش تبلیغات را به شکل بهینهتری بستهبندی کند.
در بازارهای بینالمللی، برند هولو جایگزین بخش «ستاره» (Star) در دیزنی پلاس خواهد شد. دیزنی این تغییر را برای ارائه گزینههای بیشتر و راحتی کاربران اعلام کرده است. همچنین این شرکت قصد دارد تا ویژگیهای جدید و صفحه اصلی شخصی سازیشده را در دیزنی پلاس ارائه کند.
دیگر نکته مهم این است که دیزنی اعلام کرده است دیگر آمار تعداد مشترکان سرویس استریم خود را اعلام نخواهد کرد. در حال حاضر تعداد مشترکان دیزنی پلاس و هولو به مجموع ۱۸۳ میلیون نفر میرسد. رقبای بزرگ استریم مانند نتفلیکس و اپل نیز از اعلام آمار مشترکان خود اجتناب میکنند.
ترجمه: پریسا مقیلان