در فیلم نت تماشا کنید

۵ انیمیشن برای تماشا در آخر هفته

- 3 دقیقه مطالعه
فیلم نت نیوز پنج انیمیشن جذاب برای تماشا به شما معرفی می‌کند که می‌توانید این آخر هفته آنها را در پلتفرم ما تماشا کنید.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، این آخر هفته، چه چیزی بهتر از تماشای یک فیلم یا انیمیشن جذاب همراه با خانواده است؟ فیلم نت نیوز با پیشنهاد مجموعه‌ای از انیمیشن‌های جذاب، شما را به دنیای سرگرمی و تخیل دعوت می‌کند. در این فهرست، از ماجراجویی‌های خنده‌دار گارفیلد تا هنر بی‌نظیر ونسان ون گوگ، تجربه‌هایی متنوع و دلنشین برای همه سنین فراهم شده است. هر کدام از این آثار با داستان‌های منحصر به فرد و تصاویر چشم‌نواز، شما را به سفری فراموش‌نشدنی می‌برند و شما می توانید همه این انیمیشن ها را در کنار کودک یا نوجوان‌تان در فیلم نت تماشا کنید. پس بیایید این پنج انتخاب برتر را بررسی کنیم.

۱. فیلم گارفیلد (The Garfield Movie – 2024)

۵.۷/۱۰ :IMDb امتیاز

رده سنی: مناسب برای افراد بالای ۷ سال

چرا باید «فیلم گارفیلد» را تماشا کنید؟

گارفیلد با یک ماجراجویی جدید انیمیشنی بازگشته است. با صداپیشگی کریس پرت، این فیلم گربه دوست‌دار لازانیا را به یک داستان سرگرم‌کننده و دل‌گرم‌کننده که برای تمام خانواده مناسب است، تبدیل کرده است.

خلاصه داستان: گارفیلد به همراه دوست سگش اودی، باید پس از دیدار غیرمنتظره با پدر گم‌شده‌اش ویک، زندگی راحت خود را ترک کنند. این ماجراجویی پر از طنز و هیجان است.

فیلم گارفیلد

۲. نگهبان اژدها (Dragonkeeper – 2024)

۵.۶/۱۰ :IMDb امتیاز
رده سنی: مناسب برای افراد بالای ۷ سال

چرا باید «نگهبان اژدها» را تماشا کنید؟

این داستان جذاب که در چین باستان می‌گذرد، ترکیبی از فانتزی و ماجراجویی است. این یک سفر دلگرم‌کننده از شجاعت، دوستی و کشف خود است.

خلاصه داستان: پینگ، یک دختربچه خدمتکار، به نگهبان اژدها تبدیل می‌شود که وظیفه حفاظت از آخرین اژدهای موجود را بر عهده دارد. آنها با هم به یک سفر خطرناک برای یافتن پناهگاه افسانه‌ای اژدها می‌روند.

محافظ اژدها

۳. پسر و مرغ ماهی‌خوار (The Boy and the Heron – 2023)

۷.۵/۱۰ :IMDb امتیاز
رده سنی: مناسب برای افراد بالای ۱۳ سال

چرا باید «پسر و مرغ ماهی‌خوار» را تماشا کنید؟

به کارگردانی هایائو میازاکی افسانه‌ای، این فیلم یک شاهکار بصری است که به بررسی موضوعات زندگی، از دست دادن و بلوغ می‌پردازد.

خلاصه داستان: ماهیتو جوان یک مرغ ماهی‌خوار مرموز را کشف می‌کند که او را به یک دنیای فانتزی می‌برد و در آنجا درس‌های ارزشمندی از زندگی می‌آموزد و رازهایی درباره وجود خود کشف می‌کند.

۴. دوستدار تو، ونسان (Loving Vincent – 2017)

۷.۸/۱۰ :IMDb امتیاز
رده سنی: مناسب برای افراد بالای ۱۲ سال

چرا باید «دوستدار تو، ونسان» را تماشا کنید؟

به عنوان اولین فیلم کاملاً نقاشی شده جهان، «دوستدار تو، ونسان» یک درام زیبا درباره زندگی ونسنان ون گوگ است که هنر نمادین او را زنده می‌کند.

خلاصه داستان: در یک داستان نقاشی شده با روغن، یک مرد جوان به آخرین شهر محل زندگی نقاش ونسان ون گوگ می‌رود تا نامه آخر او را تحویل دهد و در نهایت به بررسی روزهای آخر زندگی او می‌پردازد.

Loving Vincent

۵. پینوکیو (Guillermo del Toro’s Pinocchio – 2022)

 ۷.۶/۱۰  :IMDb امتیاز
رده سنی: مناسب برای افراد بالای ۱۲ سال

چرا باید «پینوکیو» را تماشا کنید؟

این بازسازی تاریک و فانتزی از داستان کلاسیک، پر از جزئیات بصری و پیچیدگی‌های احساسی است که آن را به یک تماشای جذاب برای تمام سنین تبدیل کرده است.

خلاصه داستان: انیمیشن گیلرمو دل تورو، داستان همان عروسک چوبی است که پیرمرد نجاری به نام ژپتو آن را می‌سازد و آرزو می‌کند که جای فرزندش را می‌گرفت. عروسک قدرت حرف زدن و راه رفتن پیدا می‌کند اما دردسرهای زیادی برای پدر ژپتو به همراه دارد.

Guillermo del Toro's Pinocchio

این فیلم‌های فوق‌العاده را از دست ندهید! این آخر هفته همه آنها را در فیلم نت تماشا کنید و در دنیای عجایب و خلاقیت غوطه‌ور شوید. از بهترین‌های سینما در راحتی خانه خود لذت ببرید.

برچسب‌ها: معرفی فیلم و سریال
نظرات

۴۱ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها