«تلفن سیاه ۲» با گسترش جهان ماورایی و افزایش خشونت، تلاش میکند هویت مستقلتری بسازد، اما توضیح دادن بیشازحد رازها و تمرکز پراکنده بر شخصیتها، از آن شدت دلهرهای را میگیرد که نسخه اول با ظرافت ساخته بود.
شکست سنگین «ترون: آرس» در گیشه با وجود سوژه داغ هوش مصنوعی و استفاده از فناوری خیرهکننده، ناشی از ناموفق بودن در ایجاد همذاتپنداری و ضعف محتوایی بود.
در «خانه دینامیت» با مشخص شدن قلاب اصلی داستان که پرتاب موشک ناشناس به سوی آمریکاست، مخاطبان چشمانتظار پيشبرد روایت میمانند ولی هر چه دقایق از پس هم میگذرند، گرهای باز نمی شود.
مراسم اپیکا جایی است که خلاقان بزرگ دنیای تبلیغات گرد هم میآیند تا خیال و تخیل خود را در محک رسانه بسنجند؛ جایی که یک عنوان کوتاه میتواند به بیانیهای عمومی تبدیل شود و یک فیلم کوتاه، مرز میان…