در سریال «وحشی» اگر داود از مسئولیت اخلاقی خود شانه خالی کند، ممکن است بتواند خود را با ساختار توجیه کند، اما نه خودش و نه جامعهاش از این توجیه سالم بیرون نمیآیند.
«مقصد نهایی: خطوط خونی» از نظر خط داستانی اثر بدیعی نیست اما بهواسطه نحوه نمایش مواجهه شخصیتها با مرگ دستاوردی برای مجموعه آثار «مقصد نهایی» محسوب میشود.
«عشق، دروغ، خونریزی» ترکیبی جسورانه از عشق، جنایت و جاهطلبی است که با کارگردانی هنرمندانه رز گلس و بازیهای درخشان، تماشاگر را به سفری پرشور و تاملبرانگیز در دهه ۱۹۸۰ میبرد.