سریال «نیلوفر سفید» با ساختار آنتولوژیک، بازیهای درخشان و طنزی تلخ، تجربهای منحصربهفرد از درام، جنایت و نقد اجتماعی را در فضایی اغواگرانه و مرموز خلق میکند.
«مقصد نهایی: خطوط خونی» از نظر خط داستانی اثر بدیعی نیست اما بهواسطه نحوه نمایش مواجهه شخصیتها با مرگ دستاوردی برای مجموعه آثار «مقصد نهایی» محسوب میشود.
وس اندرسون کارگردان آمریکایی فیلم کمدی دارک «طرح فنیقی» در مصاحبه با هالیوود ریپورتر از طرح اولیه، نحوه انتخاب بازیگر، تفاوت این فیلم با دیگر فیلمهایش و از دستخط بصری منحصربهفرد خود صحبت کرده است.
در قسمت چهارم «کارناوال» در اجرایی که وحید آقاپور با محمد لقمانیان روی صحنه برد، شاهد اتفاقی هیجانانگیز درباره تولد یک عروسک و پرسش او درباره چگونگی و چرایی مفهوم زندگی بودیم.
در فیلم «ناپل به نیویورک» خالق اثر، مهارت کافی برای روایت کامل و جذاب یک داستان تکراری را ندارد ولی پرهیز کارگردان از افتادن به دام احساساتگرایی سطحی یکی از نقاط قوت فیلم است.
عنصری که در قسمتهای اخیر «اجل معلق» را سرپا نگه داشته و مانع ریزش مخاطب شده، تکیه بیشتر روی شوخیهای کلامی بین مثلث داود، اجل و غلام و نیز پررنگتر شدن کمدی موقعیت است.