از فیلمنامه «در انتهای شب» و ظرایف آن که بگذریم به کارگردانی هوشمندانه آیدا پناهنده و قابهای درخشانش میرسیم که شمایلی سینمایی داشته و کیفیت بصری فوق العادهای دارد.
داستان «در انتهای شب» در پروسه طراحی خود، از یک زوج آسیبپذیر رونمایی میکند که این محدودیت کاراکتر، بهرهبرداری هوشمندانهای از باگهای شخصیتی و آدمهای اطراف این زوج به عمل میآورد.
خسین قناعت با نمایشی امروزین و استفاده از کاراکترهای خوب و بد شاهنامه در فیلم «سلفی با رستم» کودک را به نحوی با آنها آشنا میکند که داستان هر یک در ذهن او ماندگار شود.