داستان «در انتهای شب» در پروسه طراحی خود، از یک زوج آسیبپذیر رونمایی میکند که این محدودیت کاراکتر، بهرهبرداری هوشمندانهای از باگهای شخصیتی و آدمهای اطراف این زوج به عمل میآورد.
حسین قناعت با اشاره به اینکه کودکان امروز شناخت کمتری نسبت به اسطورههای ایرانی دارند، تاکید کرد آشنایی با اسطورهها و رواج کتابخوانی از اصلیترین دغدغههایش در «سلفی با رستم» بود.
از فیلمنامه «در انتهای شب» و ظرایف آن که بگذریم به کارگردانی هوشمندانه آیدا پناهنده و قابهای درخشانش میرسیم که شمایلی سینمایی داشته و کیفیت بصری فوق العادهای دارد.