خسین قناعت با نمایشی امروزین و استفاده از کاراکترهای خوب و بد شاهنامه در فیلم «سلفی با رستم» کودک را به نحوی با آنها آشنا میکند که داستان هر یک در ذهن او ماندگار شود.
داستان «در انتهای شب» در پروسه طراحی خود، از یک زوج آسیبپذیر رونمایی میکند که این محدودیت کاراکتر، بهرهبرداری هوشمندانهای از باگهای شخصیتی و آدمهای اطراف این زوج به عمل میآورد.
حسین قناعت با اشاره به اینکه کودکان امروز شناخت کمتری نسبت به اسطورههای ایرانی دارند، تاکید کرد آشنایی با اسطورهها و رواج کتابخوانی از اصلیترین دغدغههایش در «سلفی با رستم» بود.
از فیلمنامه «در انتهای شب» و ظرایف آن که بگذریم به کارگردانی هوشمندانه آیدا پناهنده و قابهای درخشانش میرسیم که شمایلی سینمایی داشته و کیفیت بصری فوق العادهای دارد.