نگاهی به قسمت اول سریال «مرداب»

آبرومند و جذاب

- 2 دقیقه مطالعه

قسمت اول سریال «مرداب» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تیه‌کنندگی محمد شایسته، چهارشنبه ۱۲ مهر منتشر شده؛ سریالی پر بازیگر که کارگردان در همان قسمت اول، تکلیف مخاطبان را با نقش اکثر آنها مشخص می‌کند. نیک‌نژاد در قسمت اول بدون حاشیه‌روی و مقدمه‌چینی، سراغ اصل مسئله داستان می‌رود و درست در حساس‌ترین لحظه آن را به پایان می‌رساند. باید دید این سریال پس از یک شروع خوب به کجا خواهد رسید؟

به گزارش فیلم‌ نت نیوز، برزو نیک‌نژاد پس از ساخت دو سریال «ساخت ایران۲» و «آفتاب‌پرست» برای شبکه نمایش خانگی، در تازه‌ترین تجربه‌اش سراغ ساخت سریالی اجتماعی با نام «مرداب» برای پلتفرم فیلم‌نت رفته است.

قسمت اول با تمرکز روی زندگی مردی به نام فیاض با بازی مهدی هاشمی و سوگواری او برای پسر درگذشته‌اش شروع می‌شود؛ مردی ثروتمند که همیشه آرزوی داشتن نوه‌ای دختر به اسم سوگند را داشته و حالا عده‌ای از این علاقه برای بهره‌کشی از او سوءاستفاده می‌کنند. از بازی پانته‌آ پناهی‌ها و شهرام حقیقت‌دوست در ارتباط با ماجرای فیاض رونمایی می‌شود.

علاوه بر اینها در قسمت اول شخصیت شکیب هم با بازی امیر جعفری به عنوان رئیس یک باند خلاف معرفی می‌شود؛ مردی که قصد دارد دست به انجام ماموریتی بزرگ بزند و مشغول جمع‌آوری تیم برای این کار است. کوهیار با بازی مجتبی پیرزاده به عنوان دستیار او به میدان می‌آید و ماجرای این گروه خلافکار به واسطه چند عکس، به ماجرای فیاض گره می‌خورد.

انتخاب بازیگران و معرفی درست و به‌موقع نقش‌ها در کنار سوژه‌ای ملتهب، از مهمترین امتیازهای قسمت اول سریال «مرداب» است. نکته مهم بعدی اینکه سریال درست در نقطه‌ای حساس به پایان می‌رسد و مخاطبان را برای دنبال کردن ماجرای آن در قسمت بعد منتظر می‌گذارد.

برزو نیک‌نژاد تا به حال هشت سریال و سه فیلم سینمایی ساخته که اکثر آنها آثاری کمدی هستند. فیلم سینمایی «ناخواسته» و «دوزیست» از جمله آثار جدی این کارگردان هستند و حالا باید سریال «مرداب» را هم به آنها اضافه کنیم.

سریال «مرداب» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و بازی مهدی هاشمی، امیر جعفری، پانته‌آ پناهی‌ها، شهرام حقیقت‌دوست، مجتبی پیرزاده، حامد کمیلی، ستاره پسیانی و … چهارشنبه‌ها در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

منبع: فیلم نیوز

برچسب‌ها: امیر جعفری،برزو نیک نژاد،تیتر یک،شهرام حقیقت‌دوست،محمد شایسته،مرداب
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها