پیشنهادی فیلم‌نتی

آخر هفته چه فیلم هایی تماشا کنیم؟

- 3 دقیقه مطالعه
پنجشنبه و جمعه این هفته که در خانه هستید و اوقات فراغت بیشتری دارید سری به فیلم‌نت بزنید و آثاری از سینمای ایران و جهان را تماشا کنید.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، تماشای فیلم یکی از بهترین راه‌ها برای گذراندن اوقات فراغت است و آخر هفته‌ها هم یکی از بهترین زمان‌ها برای دیدن فیلم و سریال. در اینجا ۶ فیلم تماشایی؛ ۳ خارجی و ۳ ایرانی معرفی می‌کنیم که هر یک داستانی جذاب و متفاوت دارند. این فیلم‌ها از ژانرهای مختلفی انتخاب شده‌اند تا هر سلیقه‌ای را پوشش دهند. همه این فیلم‌ها را می‌توانید در فیلم‌نت تماشا کنید.

۱. فراموش شده Forgotten (2017)

این فیلم کره‌ای درباره‌ی جین-سوک است که با خانواده‌اش به خانه‌ جدیدی نقل مکان می‌کند اما برادر بزرگترش، یو-سوک، ناگهان ربوده می‌شود و پس از ۱۹ روز با حافظه‌ای از دست رفته بازمی‌گردد. جین-سوک سعی می‌کند حقیقت پشت این ماجرا را کشف کند، در حالی که اتفاقات عجیبی پیرامون او رخ می‌دهد و او را به سمت واقعیتی تلخ می‌برد.

منتقدان از پیچیدگی داستان و بازی‌های قوی بازیگران تمجید کرده‌اند. این فیلم توانسته است با ترکیب مناسب عناصر روان‌شناختی و هیجان‌انگیز، تحسین‌های زیادی را به دست آورد.

۲. جنگ داخلی Civil War (2024)

این فیلم آینده‌نگرانه در مورد جنگ داخلی در ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ است. داستان درباره‌ی گروهی از افراد است که در تلاشند تا در این جنگ نابرابر زنده بمانند و آینده‌ای بهتر برای خود و نسل‌های بعدی بسازند. فیلم با جلوه‌های ویژه فوق‌العاده و داستانی هیجان‌انگیز تماشاگر را به خود جذب می‌کند.

منتقدان از جلوه‌های ویژه برجسته و داستان پرتنش این فیلم بسیار تمجید کرده‌اند. این فیلم به خوبی توانسته است شرایط سخت جنگ را به تصویر بکشد و احساسات بیننده را برانگیزد.

۳. غریزه مادری Mothers’ Instinct (2024)

در دهه ۱۹۶۰، آلیس و سلین همسایه و بهترین دوست هستند. پس از یک حادثه تراژیک که باعث مرگ پسر سلین می‌شود، رابطه‌ی آن‌ها پر از شک و تردید می‌شود و به تدریج از هم فاصله می‌گیرند. حس گناه و پارانویا روابط آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و منجر به حوادث غیرمنتظره و تلخی می‌شود.

منتقدان از بازی‌های برجسته جسیکا چستین و آن هاتاوی تحسین کرده‌اند اما به داستان ضعیف و ناهماهنگی‌های موجود در فیلم اشاره کرده‌اند.

غریزه مادری

۴. سوگ

در نیمه شب زن و شوهری دعوای شدیدی با هم می‌کنند، آنها شبانه از منزل اقوامشان بیرون می‌زنند بدون اینکه فرزندشان را با خود ببرند. این فیلم ایرانی داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که پس از از دست دادن یکی از اعضای خود در تلاشند تا با غم و اندوه خود کنار بیایند. فیلم با نمایش لحظات احساسی و تلاش‌های خانواده برای پذیرش واقعیت، تماشاگر را به عمق احساسات خود فرو می‌برد.

«سوگ» به کارگردانی مرتضی فرشباف توانسته است با نمایش واقع‌گرایانه از غم و اندوه، تأثیر عمیقی روی مخاطبان خود بگذارد.

۵. احساسات غیر قابل بازیافت

مردی به نام ابی، سال‌هاست که غریق نجات است، او بعد از اتفاق ناگواری که برایش رخ می‌دهد با همسرش دچار مشکلاتی می‌شود. این فیلم درباره‌ی مردی است که پس از تجربه‌های سخت زندگی خود، تلاش می‌کند تا احساساتش را دوباره بازیابی کند و به زندگی عادی بازگردد. داستان فیلم به شکلی ملموس و احساسی، چالش‌ها و مشکلاتی را که او در این مسیر با آن‌ها مواجه می‌شود، نشان می‌دهد.

این فیلم ایرانی به کارگردانی فائقه اصلانی است.

۶. مسافری از گانورا 

«مسافری از گانورا» داستان موجودی فضایی است که به زمین می‌آید و با کمک دوستانش، به دنبال فرمانروای سیاره گانورا که در زمین گم شده می‌گردد تا صلح را به سرزمینشان برگرداند. این انیمیشن با گرافیک خیره‌کننده و داستانی جذاب، مناسب تمام اعضای خانواده است.

این فیلم ایرانی را در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت می‌توانید ببینید.

امیدواریم با دیدن این فیلم‌ها تجربه‌ای به‌یادماندنی و لذت‌بخش داشته باشید!

برچسب‌ها: احساسات غیر قابل بازیافت،جنگ داخلی،سوگ،غریزه مادری،فراموش شده،مسافری از گانورا
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها