قسمت اول این سریال را با دوبله اختصاصی تماشا کنید

«آخرین بازمانده از ما» در فیلم‌نت

- 1 دقیقه مطالعه

سریال تحسین‌شده و پرسروصدای «آخرین بازمانده از ما»، همزمان با پخش جهانی در پلتفرم فیلم‌نت دوبله می‌شود.

به گزارش فیلم‌نت نیوز، قسمت اول سریال «آخرین بازمانده از ما»، محصول شبکۀ HBO، هم‌اکنون با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به سریال‌های روز دنیا است. قسمت اول این مجموعه روز یکشنبه (۲۵ دی ۱۴۰۱) پخش و با استقبال تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شد. گزارشی از رکوردشکنی قسمت اول «آخرین بازمانده از ما» را می‌توانید در این لینک مطالعه کنید. همچنین چکیده نظرات منتقدان در مورد قسمت اول این مجموعه در این لینک منتشر شده است.

«آخرین بازمانده از ما» بر اساس یک بازی مشهور پلی‌استیشن به همین نام ساخته شده است. پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، نیک آفرمن و جفری پیرس از بازیگران این مجموعه محسوب می‌شوند. جرمی وب در مقام کارگردان و کریگ مازن در مقام نویسنده و تهیه‌کننده از دیگر چهره‌های مهم این پروژه محسوب می‌شوند. سریال «آخرین بازمانده از ما»، داستان جوئل و الی است، زوجی که به سختی یکدیگر را پیدا کرده‌اند و حالا مجبور می‌شوند شرایط وحشیانه و حضور قاتلان بی‌رحم را در سراسر آمریکا پس از یک بیماری واگیردار، تحمل کنند.

فیلم‌نت نخستین پلتفرم ایرانی است که این مجموعه را در اختیار مخاطبان خود قرار داده و آن را دوبله کرده است. قسمت اول «آخرین بازمانده از ما» را هم‌اکنون می‌توانید با دوبله اختصاصی از طریق این لینک تماشا کنید.

برچسب‌ها: آخرین بازمانده از ما،برگزیده،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها