سریال محبوب این روزها را با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت ببینید

«آخرین بازمانده از ما» همچنان می‌تازد

- 2 دقیقه مطالعه

روند رو به رشد تعداد مخاطبان سریال «آخرین بازمانده از ما» کماکان ادامه دارد.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ورایتی، اپیزود چهارم «آخرین بازمانده از ما» یک قله دیگر را هم فتح کرد. ۷.۵ میلیون نفر اپیزود یکشنبه شب «آخرین بازمانده از ما» را تماشا کردند که افزایشی ۱۷ درصدی را نسبت به آمار ۶.۴ میلیون نفری اپیزود سوم نشان می‌دهد.

این‌که تعداد مخاطبان سریال در این مقطع کماکان در حال رشد است اتفاق بسیار چشمگیری است چرا که در حین پخش قسمت چهارم از شبکه HBO، شصت‌وپنجمین دوره مراسم گرمی هم پخش شد و گروه عمده‌ای از بینندگان ترجیح دادند به‌جای دنبال‌کردن مهم‌ترین جوایز موسیقی جهان، به تماشای قسمت جدید «آخرین بازمانده از ما» بنشینند یا تماشای این قسمت از سریال تحسین‌شده HBO را بلافاصله بعد از مراسم سه‌ساعته گرمی در برنامه تماشا قرار دهند.

علاوه بر این، نکته قابل توجه این است که «آخرین بازمانده از ما» نسبت به «خاندان اژدها» که جدیدترین سریال قابل مقایسه HBO از نظر بیننده است، با سرعت بیشتری در حال جذب بینندگان است. اگرچه نمایش «خاندان اژدها» با تقریبا ۱۰ میلیون بیننده آغاز شد و «آخرین بازمانده از ما» هنوز به آن نقطه نرسیده است، این نکته قابل توجه است که بینندگان کابلی «خاندان اژدها» قبل از پایان یافتن قسمت سوم به میزان قابل توجهی کاهش یافت. (مجموع بینندگان از جمله پخش آنلاین برای قسمت‌های سوم تا نهم «خاندان اژدها» در دسترس نبود.)

قسمت پنجم «آخرین بازمانده از ما» هم با یک رقیب بزرگ مواجه خواهد بود: مراسم «سوپر بول» که معمولا پربیننده‌ترین پخش تلویزیون سال است. با این وجود شبکه HBO با اتخاذ یک استراتژی جدید در پخش سریال، این خطر را کاهش داده است. این شبکه روز یکشنبه اعلام کرد که قسمت جدید «آخرین بازمانده از ما» روز جمعه (۱۰ فوریه یا ۲۱ بهمن) پخش خواهد شد که دو روز زودتر از زمان پخش معمول هفتگی این مجموعه است. این اقدام به بینندگان فرصت می‌دهد که در تمام آخر هفته – قبل از پخش «سوپر بول» – برای تماشای قسمت پنجم «آخرین بازمانده از ما» فرصت داشته باشد.

پلتفرم فیلم‌نت همزمان با پخش جهانی «آخرین بازمانده از ما»، قسمت‌های این سریال را منتشر می‌کند. هم‌اکنون هر چهار اپیزود پخش‌شده از «آخرین بازمانده از ما» در این لینک در دسترس شما هستند. سه قسمت اول «آخرین بازمانده از ما» به‌طور اختصاصی توسط فیلم‌نت دوبله شده‌اند و قسمت چهارم هم با زیرنویس فارسی در این پلتفرم عرضه شده است. ضمن این‌که امکان تماشای این قسمت با دوبله اختصاصی هم به‌زودی برای شما فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها: آخرین بازمانده از ما،برگزیده،فیلم نت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها