معرفی فیلم‌های روی پرده

آخرین تولد

- 1 دقیقه مطالعه
در شماره امروز معرفی‌ فیلم‌های روی پرده سینماهای ایران به فیلم «آخرین تولد» ساخته نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی می پردازیم.

به گزارش فیلم‌نت‌نیوز، فیلم سینمایی «آخرین تولد» چهارمین فیلم بلند نوید محمودی در مقام کارگردان است که روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه در ۱۹۶ سالن سینمای ایران اکرانش را آغاز کرده است. این فیلم با نام قبلی «سقوط کابل» مقابل دوربین رفته بود و تولید آن مصادف بود با روزهای ابتدایی به روی کار آمدن حکومت طالبان در افغانستان. فیلم سینمایی «آخرین تولد» تا لحظه نگارش این مطلب و پس از گذشت ده روز از آغاز اکران حدود دو میلیارد تومان فروش داشته است.

داستان این فیلم سینمایی در زمانی که طالبان به قدرت بازگشته‌اند، آغاز می‌شود. در شهر کابل که پر از نگرانی و هراس است، محمد پدر خانواده سعی دارد تا زندگی طبیعی خود را در دورانی که طالبان در آن حکومت دارند، حفظ کند.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون الناز شاکردوست، پدرام شریفی و شیدا خلیق ایفای نقش می‌کنند. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ است و بنا بود در جشنواره همان سال حضور داشته باشد ولی به دلیل آماده نبودن محصول نهایی از شرکت در جشنواره انصراف داد.

گالری عکس «آخرین تولد»

شرکت فیلمیران پخش فیلم سینمایی «آخرین تولد» را برعهده دارد. تهیه کنندگی این فیلم سینمایی بر عهده جمشید محمودی است. چندی پیش سریال پرطرفدار و پر مخاطب «پوست شیر» به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران محمودی از پلتفرم فیلم‌نت عرضه شده بود.
برچسب‌ها: آخرین تولد،برگزیده،پدرام شریفی،جمشید محمودی،نوید محمودی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها