تام هالند به دنیای سینمایی مارول بازمی‌گردد

آخرین خبرها از فیلم «مرد عنکبوتی ۴»

- 1 دقیقه مطالعه
کوین فایگی اعلام کرد که داستان فیلم «مرد عنکبوتی ۴» با بازی تام هالند آماده شده و نویسندگان در حال نوشتن فیلمنامه هستند.

به گزارش فیلم نت نیوز، کوین فایگی رئیس استودیو مارول، به تازگی در مصاحبه‌ای به جزئیات جدیدی از فیلم «مرد عنکبوتی ۴» (Spider-Man 4) با بازی تام هالند اشاره کرده است. او اعلام کرد که داستان این فیلم آماده شده و نویسندگان در حال نوشتن فیلمنامه هستند. این به این معناست که فیلم در مراحل اولیه تولید قرار دارد.

تام هالند با بازی در سه‌گانه «مرد عنکبوتی» و حضور در چند فیلم دیگر «دنیای سینمایی مارول» (MCU)، به یکی از شخصیت‌های محبوب مارول تبدیل شده است. با این حال، او پس از پایان قراردادش با مارول و سونی، اعلام کرد که قصد دارد مدتی از بازیگری فاصله بگیرد. هرچند که او برنامه دارد دوباره قراردادی با مارول و سونی امضا کند، اما هنوز جزئیات رسمی در این باره منتشر نشده است.

فایگی همچنین درباره معرفی ایکس من‌ها به دنیای سینمایی مارول صحبت کرد و قول داد که این معرفی به شکلی جذاب و هیجان‌انگیز انجام خواهد شد. طرفداران مارول می‌توانند انتظار داشته باشند که داستان‌های جدیدی با حضور ایکس من‌ها و مرد عنکبوتی در فازهای بعدی «دنیای سینمایی مارول» (MCU) ببینند.

با توجه به موفقیت عظیم فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) که بیش از ۱.۹ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشت، انتظار می‌رود که فیلم جدید نیز موفقیت‌های بزرگی به همراه داشته باشد.

 

فیلم نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی،مرد عنکبوتی 4
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها