آخرین سخنان متیو پری به دستیارش فاش شد

- 2 دقیقه مطالعه
آخرین سخنان متیو پری، بازیگر نقش چندلر در سریال «دوستان»، پیش از درگذشتش منتشر شد.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ددلاین، آخرین سخنان متیو پری، ستاره سریال «دوستان» (Friends)، پس از بازداشت دستیار شخصی‌اش، در اسناد جدیدی فاش شد.

پری که در ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۶ آبان ۱۴۰۲) درگذشت، اکنون پس از گذشت نزدیک به یک سال آخرین اظهارات او به دستیارش، کنت ایواماسا، در دادگاه منتشر شد.

گفته می‌شود که پری در آخرین سخنانش، با اشاره به دوز کتامین، خطاب به ایواماسا گفته است که «با یک اسلحه بزرگ به من شلیک کن». او همچنین از دستیارش خواست جکوزی را آماده کند. پس از این جملات، جسد متیو پری در حالی که سرش در آب فرو رفته بود، در جکوزی خانه‌اش پیدا شد.

همچنین اسناد نشان می‌دهد که پری قبلا ۲ بار دیگر نیز در خانه‌اش بیهوش پیدا شده بود.
ایواماسا با چهار نفر دیگر از جمله ۲ پزشک در ارتباط با مرگ پری، اریک فلمینگ، مارک چاوز، جاسوین سانگا و سالوادور پلاسنسیا متهم شده است و همچنین گفته می‌شود که ایواماسا، فلمینگ و چاوز همگی اتهاماتشان را پذیرفته‌اند.

به دنبال این اتهامات، مارتین استرادا، دادستان ایالات متحده، روز پنجشنبه طی یک کنفرانس خبری در لس آنجلس اعلام کرد که «این پنج نفر شامل یک دستیار شخصی (ایواماسا)، ۲ پزشک و یک زن به نام «ملکه کتامین» هستند».

استرادا گفت که «متهمان بخشی از یک «شبکه جنایی زیرزمینی گسترده» بودند که کتامین را برای پری و دیگران تامین می‌کرد». او همچنین گفت که «مظنونین از مشکل اعتیاد پری برای ثروتمند شدن خود سوء استفاده کردند».

مترجم: پریسا مقیلان

دستیار شخصی متیو پری دستگیر شد

فیلم نت نیوز- جدیدترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال

برچسب‌ها: اخبار فیلم و سریال خارجی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها