حمایت نویسنده برنده جایزه نوبل از ستاره مغضوب هالیوود

آزار و اذیت امبر هرد را تمام کنید

- 1 دقیقه مطالعه

ده‌ها فعال حقوق زنان در نامه‌ای سرگشاده با حمایت از امبر هرد خواهان پایان آزار و اذیت او شدند.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از ای‌تی کانادا، آنی ارنو، نویسنده برنده جایزه نوبل، در نامه‌ای سرگشاده ار حمایت از امبر هرد، توهین و آزار و اذیت آنلاین مداوم این بازیگر زن را محکوم کرد.

در این نامه که توسط گروهی از فعالان حقوق زنان امضا شده است نام افرادی چون آسا ماگا (بازیگر و کارگردان)، آریان لابد و زیتا هانرو (بازیگر)، کرولین درواس پیانو (فیلمنامه‌نویس) و بالتازار لب (فیلمبردار) نیز به چشم می‌خورد.

در بخشی از این نامه چنین آمده است: «بیشتر این آزار و اذیت ناشی از اطلاعات نادرست، زن‌ستیزی، دوجسن‌هراسی و فضای شبکه‌های اجتماعی پولی بود که در آن ادعاهای یک زن در مورد خشونت خانگی و تعرض جنسی برای سرگرمی مورد تمسخر قرار می‌گرفت.»

پس از این‌که امبر هرد در شکایت جانی دپ از او به اتهام افترا شکست خورد، با موجی از حملات از سوی طرفداران جانی دپ روبه‌رو شد. هرد در سال ۲۰۱۸ یادداشتی برای واشنگتن پست نوشته و در آن خود را یک شخصیت سرشناس نامیده بود که با آزار خانگی مواجه شده بود.

آنی ارنو برای شرح زندگی زنان در جامعه فرانسه از دهه ۱۹۶۰ به بعد، به‌ویژه درام او در مورد سقط جنین با عنوان «هپنینگ»، که منبع الهام فیلمی به همین نام به کارگردانی آدری دیوان شد که جایزه شیر طلایی جشنواره ونیز را دریافت کرد، جایزه نوبل ادبیات را در اکتبر ۲۰۲۲ دریافت کرد.

برچسب‌ها: امبر هرد،جانی دپ
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها