«آناتومی گری» وارد فصل ۲۱ می‌شود

- 1 دقیقه مطالعه

بیست و یکمین فصل سریال درام «آاناتومی گری» برای شبکه ای بی سی ساخته می‌شود.

به گزارش فیلم نت نیوز به نقل از ورایتی، سریال «آناتومی گری» به عنوان طولانی‌ترین سریال درام پزشکی رکورد زد. این سریال که اولین فصل خود را در سال ۲۰۰۵ پخش کرد، طولانی‌ترین فیلمنامه را نیز در بین سریال‌های ساخته شده در شبکه ای بی سی دارد.

شاندا رایمز سازنده این سریال گفت: وفاداری و عشق طرفداران سریال باعث شد فصل بیست و یکم را نیز بسازیم و نمی‌توانم بیشتر از این قدردان باشم. داستان‌سرایی مگ مارینیس موهبتی است که سریال را زنده و جذاب نگه داشته و نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم او برای فصل آینده چه چیزی در نظر گرفته است.

بازیگران «آناتومی گری» شامل الن پمپئو، چاندرا ویلسون، جیمز پیکنز، جونیور، کوین مک کید، کاترینا اسکورسون، کامیلا لودینگتون، جیک بورلی و چند بازیگر دیگر هستند و بازیگران فصل‌های گذشته نیز به عنوان مهمان در قسمت‌هایی از سریال دعوت شده‌اند.

فصل‌های گذشته سریال «آناتومی گری» برای پخش در اختیار شبکه هولو نیز قرار گرفته‌اند و دو شبکه نتفلیکس و دیزنی اینترتینمنت نیز مجوز پخش آن را دریافت کرده‌اند.

این سریال برنده جوایز زیادی از جمله گلدن گلوب و امی برای بهترین سریال درام شده و روایت زندگی شخصی و حرفه‌ای تعدادی دانشجوی پزشکی است که برای رسیدن به جایگاه یک پزشک حاذق تلاش و رقابت می‌کنند و همه این اتفاق‌ها در بیمارستان گریس در شهر سیاتل رخ می‌دهد.

مترجم پریسا ایرانی

برچسب‌ها: آناتومی گری،تیتر یک
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها